mieheni ei halua viedä 1v mummolaan!
eli omalle äidilleen. asumme vartin kävelymatkan päässä toisistamme ja AINA mummo vierailee meille, me emme koskaan mene hänen luo. minusta olisi kivaa vaihtelua lapsellekin joskus mennä mummolaan. syyksi mies ilmoittaa sen että siellä ei ole tarpeeksi siistiä! minä olen kyllä eri mieltä asiasta, se on ihan tavallinen koti, ei mitään ylisiistiä mutta ei mitään tosi likaistakaan. ja kyllä mummo siivoaisi varmasti jos ilmoittaisimme että olemme tulossa..
ainakin minun rakkaimpiin lapsuusmuistoihin kuuluu juuri mummolassa vierailut, on tosi sääli jos oma lapsi jää siitä paitsi. olen kyllä sanonut asiasta mutta ei auta...huoh!
Kommentit (3)
äitinsä on tehnyt työuransa lastentarhan opettajana ja ennen mies ja anoppi olivat tosi läheiset. nykyään kun asutaan näinkin lähellä ovat välinsä jostain syystä viilenneet, tai no ei nyt viilenneet mutta ei yhtä läheiset kuin ennen. emme asu suomessa joten mun vanhempien luona emme pääse vierailemaan kovinkaan usein..ap
syy on ettei mies halua, että lapsi tönkii äitinsä asunnossa. Pelkää myös että lapsi hajottaa jotain. Jotenkin mies pelkää että äitinsä ajattelee että hän on kasvattanut lapsen huonosti kun se kaivelee vieraassa paikassa kaappeja tai hajottaa jotain.
Ehkä mies haluaa suojella lasta mummolta jotenkin. Jos mummo on aikoinaan ollut huono äiti, tavalla tai toisella. Anna miehellesi oikeus olla tasapuolinen vanhempi, hän tuntee oman perheensä kuitenkin paremmin kuin sinä.