Miksi jotkut kaivelee hampaitaan hammastikuilla toisten nähden
vaikkapa ravintolassa? Tai niistävät nenänsä ja avaavat nenäliinan katsoakseen saalista.
Kommentit (4)
Mä alan yökkäilemään, joten moni tajuaa lopettaa. Itse ihmettelin myös tuota hampaidenkaivelua, mutta kun vanhenin ja alkoi ruokaa kerääntymään hampaidenväliin ja hampaita alkoi oikein särkemään, niin pakko on ollut kaivella, jos olen menossa vielä jatkamaan iltaa jonnekin. Yritän tosin tehdä sen mahdollisimman huomaamattomasti, joskus käyn vessassakin tekemässä sen.
Todellakin kaivaa suu niin auki kuin kykenee niitä hammasvälejään. Nielurisat voi hyvin erottaa.
suu kiinni niin ettei muut siitä kärsi eikä näe.
Nenäliinaan olisi vähän pakko kurkata, kun on limakalvot huononssa kunnossa: tuleeko veriviiruja koska sitten voi raju nenäverenvuoto olla mulla seuraava. Mielelläni siihen varautuisin.
Me käymme duunissa työporukalla syömässä ja yksi miespuolinen on näitä jotka suu ammollaan kaivelevat pöydässä hammasvälejään tikulla. Pakko katsoa aina toiseen suuntaan tai alkaa kuvottaa. Itse otan tikun mukaan ja käytän WC:ssä ruokailun jälkeen, ei tulisi mieleenkään kaivella siinä pöydässä!