Onko kukaan muu huomannut, että siniset lakanat vaikuttaa unen laatuun? :-(
Vai olenko tosiaan ainoa? Tästä aiheesta ei oikeastaan löydy mistään tietoa, mutta ihan hiton ärsyttävä asia, koska ongelma tuntuu menevän vain pahemmaksi ja sinisiä lakanoita on nykyään joka paikassa. Olin just pari päivää siskollani kaupungin keskustassa, jossa about 25 sinistä lakanaa, ja unet jäivät tosi vähiin :-(
Mä ja nukahdan ja nukun siis aivan älyttömän huonosti, jos voimakkaan sinisiä lakanoita lähellä. Huomasin asian eka kotona kun meille tuli sininen lakana, ja kärvistelin pari kuukautta tosi huonolla unella kunnes tajusin, mistä oireet johtuvat. (Mulla ei ole koskaan ollut minkäänlaisia uniongelmia, päinvastoin uni on aina maistunut liiankin hyvin.) Kuvittelin ensin, että olen luulosairas/kuvittelen, mutta ei. Nykyään meillä on sininen lakana kotona päällä vain päivisin, ja joka AINOA kerta, kun herään aamuyöstä, niin tiedän samantien, että lakana on jäänyt napsaisematta pois päältä.
Kellään muulla kokemusta aiheesta?
Kommentit (5)
mutta sun olis pitänyt valita oranssi tms ;D
Sininen/violetti väri parantaa unen laatua :)
Niin tää on huono provo. Surkea väännös siitä eilisestä ketjusta. Miten te jaksatte?
Vitsin tarkoituksena on tietysti valaista että alkuperäisellä wlanihörhöllä ei ole ihan kaikki muumit kotona;-)
Kaikki tummat värit inhoittaa mua makuuhuoneessa.
Sininen on yksi ärsyttävimmistä väriaineista.
Samoin kun musta ja punainen. Vaihdoin meille juuri täysmustat alulakanaa myöten ja vähän ärsyttää ihoa.
Voisiko sulla olla samankaltaista vaikka et ehkä tiedosta sitä iho- tai hengityselinoireina?