miehestä
Mieheni on perus nörtti jolle tietokone kaikkein tärkein juttu. Pelaa vapaa aikanaan ja valvoo ja on myöhään töissä. Työ tietokonealaa.
Meillä ylä-alamäkiä ollut monta vuotta jo. Kun olin raskaana niin sain kotiini rakkauskirjeen joltain naiselta. Tai mieheni sai. En tiedä vieläkään mikä juttu tuo oli. Mies sanoi että nainen oli joku ihan seko jota ei ollut tavannut koskaan ja 5lapsen yh. En tiedä. Siitä on vuosia jo. Voi olla että myös järjestetty juttu, koska itselläni oli toinen mies ennen lapsia.
Nyt mies vannoo muuttuvansa että tulee ajoissa kotiin jne. En tiedä. Itseäni ruvennut tämä kirje harmittamaan. Jos mieheni rakastuikin siihen toiseen? Sanoo minulle kyllä usein rakastavansa, mutta en voi itse sanoa sitä usein hänelle. Seksiä harvoin, tosin sitä nyt ruvennut olemaan enemmän myös miehen aloitteesta. Rupeaisiko sitä yh:ksi ja antaisi tuon nörttimiehen mennä?
Kommentit (3)
Kun en tiedä. Ja olen todella kokematon. Kaipaan kyllä miestäni mutta kausia jolloin en kaipaa. Seksiä tekee mieli ja sitten ei tee mieli. Seksi ollut aina ihan hyvää paitsi nykyään tuntuu että ei edes ole hyvää. Mies laukeaa nopeasti.Tuon toisen miehen kanssa en seksistä nauttinut vaikka ihastuinkin häneen. Vaikeaa kun yhteinen talous ja olen muutenkin yksinäinen ja lapset tykkää isästään. =(
ap
Haluatko olla sen kanssa? Siitähän se parisuhde on kiinni eikä jostain vuosia vanhasta kirjeestä. Ei toi teidän suhde nyt miltään rakkaussuhteelta vaikuta, joten anna miehen mennä ja yritä löytää itsesi ja saada oma elämäsi onnelliseksi.