Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä kysellään jatkuvasti, että mihin lomalle lasten kanssa?

Vierailija
05.01.2012 |

Joka paikassa on lapsia ja löytyy lapsille sapuskaa jne, senkun ottaa ja varaa matkan ja lähtee reissuun.Uusavuttomuus huipussaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut paikat ovat lasten kanssa vähemmän hauskoja ja rentouttavia kuin toiset.

Mä esim. rakastan New Yorkia mutten suosittelisi sitä pikkulapsiperheelle. Vastaavasti en ikinä lähtisi Gran Canarialle isoon hotellikompleksiin aikuisporukassa, mutta lapsille siellä oli niin paljon ohjelmaa että se oli niille kivoin loma ikinä.

Vierailija
2/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jotkut paikat ovat lasten kanssa vähemmän hauskoja ja rentouttavia kuin toiset. Mä esim. rakastan New Yorkia mutten suosittelisi sitä pikkulapsiperheelle. Vastaavasti en ikinä lähtisi Gran Canarialle isoon hotellikompleksiin aikuisporukassa, mutta lapsille siellä oli niin paljon ohjelmaa että se oli niille kivoin loma ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älkää lentäkö pienten lasten kanssa Thaimaahan. menkää Kanarialle tai Rhodokselle. jotkut eivät kai oikeasti tiedä, mitkä ovat ns lasten paikkoja. sopiva lentomatka lapselle on tunti per ikävuosi.

Vierailija
4/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen itse tietää ja tuntee lapsensa ja nimenomaan sen oman perheen ja millä porukalla ollaan lähdössä lomailemaan.

Eivät kaikki viihdy isoissa "massapaikoissa" ja toisille taas täytyy olla enemmän aktiviteettiä kuin toisille.

Joku rakastaa ihan vain mökkilomaa oli sitten kesä tai talvi esim. kalastaen ja lukien. Jollekin on kesässä parasta huvipuistopäivä jollekin talviloma hiihtokeskuksessa.

Ihan oman järjen käyttö sallittu.

Vierailija
5/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyselen neuvoja, jopa silloin kun matkustan ilman lapsia. -Olisi monet ihanat paikat jäänyt näkemättä ilman saamiani hyviä neuvoja!

Vierailija
6/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mäkin googletan, että mitä paikkoja suositellaan lapsille ja sitten rupean tutkimaan kyseisiä kohteita tarkemmin.

Ennen lapsia ei tullut mieleenkään mennä esim. Kanarialle tms.

Musta on ainakin kiva lukea muittenkin mielipiteitä eri paikoista.

Vierailija
7/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

survivalia ja sapuskaa.

Vierailija
8/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin siellä ekan kerran perhereissu, kun esikoinen oli 3 ja kuopus 1.

Vierailija
9/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ikinä en enää mene Kanarialle lasten kanssa. Ei sovi lapsille yhtään!

Vierailija
10/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

survivalia ja sapuskaa.

että vain av:lät löytää ne missä pystyy lasten kanssa olemaan? :D

Vierailija
11/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kyselen joka puolelta niitä lomavinkkejä - ja jaan niitä myös joka puolelle.

Esimerkiksi kun suunnittelin ekaa Thaimaan-matkaa, sain paljon hyvää tietoa täältä eri kohteista.

Vierailija
12/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa kun ihmiset kyselee että minne kaupunkilomalle puolison kanssa...

Eiköhän se ole melkein ihan sama minne mennä. Jos haluaa vaan viellää lomaa puolison kanssa.

Jos siis ei ole vielä käynyt juurikaan missään.

Varaa vaan Euroopasta kaupunkiloman ja menee. Hyvin yksinkertaista.

Jos on jo varannut matkan niin sitten on varmaan kiva saada jotakin vinkkejä itse kaupungista.

Vierailija
13/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on matkustanut vähän, kai se kannattaa sitten aloittaa helmistä, se matkustelu!

Vierailija
14/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkkejä eri asioista?

Jos ei ole paljoa matkustellut tai tuntuu, ettei pärjää vieraalla kielellä, niin kai sen on ihan hyvä, että osaa kysyä vinkkejä muilta.

Mun mielestä on helpompaa antaa vinkkejä lomakohteista kuin siitä, että pitäisikö mun jättää mun mies vai ei.

Vierailija
15/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan kiva kuulla vinkkejä esim kohteista, joissa ei itse ole käynyt, lapsiperheen näkökulmasta. Keskusteluja ja vinkkejähän netin matkailusivustotkin on pullollaan. Mutta nekin on varmaan ap:n mielestä tarkoitettu uusavuttomille...

Vierailija
16/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa. Jos lähtee puolison kanssa, niin silloinhan se on ihan sama minne lähtee, pääasia että itse tykkää paikasta. Mutta lasten kanssa on ihan eri asia. On kiva tietää, että paikassa on OIKEASTI kivat leikkipaikat, ohjelmisto suunnattu lapsille, ranta turvallisimmasta päästä jne. Yleensä kun mainostotetaan kovin, mutta sitten se todellisuus onkin aivan toisenlainen.

Vierailija
17/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen matkustellut paljon, kyselen paljon vinkkejä.

Eiköhän se mene nimenomaan niinpäin, että jos on kielitaitoinen ja tykkää matkustella, se matkustelu ja vieraat kulttuurit kiinnostaa. Ja sitä kautta ne vinkit!

Vierailija
18/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että älkää lentäkö pienten lasten kanssa Thaimaahan. menkää Kanarialle tai Rhodokselle. jotkut eivät kai oikeasti tiedä, mitkä ovat ns lasten paikkoja. sopiva lentomatka lapselle on tunti per ikävuosi.

Pienimmäinen on laitettava Turkkiin, keskimmäinen Kanarialle ja vanhin jaksaa lentää Thaimaahan. Mut kun meitä vanhempia ei ole kuin kaksi, kuka lapsista laitetaan matkaan issekseen ? ;D

Vierailija
19/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen matkustellut paljon, kyselen paljon vinkkejä. Eiköhän se mene nimenomaan niinpäin, että jos on kielitaitoinen ja tykkää matkustella, se matkustelu ja vieraat kulttuurit kiinnostaa. Ja sitä kautta ne vinkit!

matkavinkkien kysymisen kanssa? Huokaus näitä valopäitä täällä...

Vierailija
20/20 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä juuri väitettiin, että vain kielitaidottomat ja vähän matkustelleet kyselisi vinkkejä...

Sitäpaitsi tuossa perusteltiin myös sitä, miksi ja millaisella taustalla ne vinkit nimenomaan kiinnostaa.

Mitä jos sinä opettelisit nyt sitä suomea vaikka ensin.