Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lastensuojeluilmoituksen teosta

Vierailija
05.01.2012 |

Olen hieman huolissani ystäväni siskosta, teini hän vielä on.

Voinko tehdä ilmoituksen? Saako perhe tietää kuka sen on tehnyt? En usko että tykkäävät hyvää jos minä paljastun tekijäksi, perhe on vähän sanoisinko... "jokainen huolehtii omista asioistaan ja meidän perheemme elämä on ihan normaalia".

Olen kuitenkin huomannut tässä nuoressa huolestuttavia merkkejä tytön omaan henkiseen hyvinvointiin liittyen.

Jos ilmoitusta ei voi tehdä, niin onk mitään tapaa auttaa tyttöä ilman että menee välit perheeseen tai saa osakseen ikävää käytöstä... ?Eli jotain hienovaraista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrohan vähän mitä olet huomannut.

Ja joo, nimetön ilmoitus onnistuu helpoiten tekemällä feikki sähköpostiosoite jossain ilmaissähköpostipalvelussa ja lähettämällä sähköposti.

Tai lähettämällä nimetön kirje.

Heidän on kirjattava ja selvitettävä jokainen ilmoitus, nimetönkin.

Vierailija
2/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teini-iästä vasta hiljalleen lopullisesti selvinneenä parikymppisenä tiedän mitä se on...

huoli herää kun jo pitkään tyttö valitellut kovaa yksinäisyyttä ja pahaa oloa.

jokin aikaa sitten oon pariin oteeseen huomannut tytön itsemurhauhkailuja netin kautta, ne tässä eniten huolettaa :(

ne panee pohtimaan, olisiko tytölle itselleen hyväksi avuntarpeen arviointi... ehkä huoelhdin turhaankin, toki teiniys on vaikeaa aikaa monelle. mutta en ole ammattilainen niin...

eli ilmoituksen voi tehdä s-postilla? mitä tietoja lastensuojelu tarvitsee...

lähinnä mietin ton tekoa vielä, ehkä vielä seurailen ja kuulostelen mihins uuntaan tää nyt menee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen siis on ap

Vierailija
4/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikea kanava kertoa havainnostasi ole sen nuoren vanhemmat? Eikä alkaa mättää nimettömiä meilejä summa mutikassa viranomaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan