Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puuuuh.Joululomat ohi, arki alkoi ja mammapiirit pyörivät.

Vierailija
04.01.2012 |

Huh, olin lomalla lasten kanssa muutaman päivän tällä viikolla ja olipa taas pienet puheenaiheet koimammoilla! Ynnä se ylenkatsominen...

Onneksi ei tarvitse enää ahdistua ko. seurapiireissä muuten kuin joskus arkivapaapäivinä ;)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen läppärin pienet näppäimet.

Vaikka koinsyömiä oli jutunaiheet, juu...

ap

Vierailija
2/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhekerhoissa. Tylsät puheenaiheet jotka jatkuvat päivästä toiseen. Tai oikeastaan vältän kaikkia, joilla on lapsia ja varsinkin niitä, jotka eivät muita puheenaiheita tiedä kuin lapset.

terv. yksi kotimamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka siedän.

Kestämistä on sen sijaan ns yläastetyyppisessä "olen sun kaa mutten ton" -suhdekiemuroissa. Olen yrittänyt sietää sitäkin lasteni takia, jotta oppisivat sosiaalisuutta.

Taidan vain olla yksinkertaisesti, yksinkertainen epekelpo normi-äitipiireihin ettei sekään taida onnistua...;) onneksi työelämä kutsuu ja lapsilla on onneksi yhden mamman kanssa natsaavat kaverit niin se riittää, suuria seurapiirejä 4 viikon välein järjestettävine ostopakko- Meandi-kutsuineen en kaipaa.

Tai ehkä mä en ole kelvannut piireihin siksi, etten ole ostellun niitä meandivaatteita tarpeeksi ? Nyt sen vasta tajusin-liian myöhään ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän