Ystävä??? Mitä teen...
Hyvä ystäväni aloitti seurustelun viime kesänä. Sen jälkeen ei ole soittanut minulle KERTAAKAAN eikä nykyään edes vastaa puheluihini.
Olen muutaman kerran "väkisin" saanut puhuttua että nähtäisiin, ihan siis puoli tuntia ollaan juteltu.
Ennen oltiin tekemissä joka päivä vuosia mutta nyt olen kuin ilmaa jos sitäkään. Olen sanonut siitä hänelle "leikilläni" että ei sua enää missään näe" jne. ja hän vaan selittelee "niin kun tässä on nyt kaikkea". Ymmärrän hyvin että suhteen alussa ollaan tiiviisti yhdessä mutta että puoli vuotta myöhemmin tilanne ei ole muuttunut mihinkään.
Annanko vaan olla?
Kommentit (8)
että turha se on enä vuoden tauon jälkeen tulla soittelemaan... ihmeellistä ettei aikuiset ihmiset tajua pitää kiinni ystävistään.
Annan siis olla.?
samanlainen kuin minäkin, että häntä on oikeasti ahdistanut hirveästi nuo aiemmat päivittäiset tapaamiset. Hän on nyt sitten seurustelun varjolla päässyt siitä kätevästi eroon.
Minusta noin tiivis ystävyyssuhde tuntuu tukahduttavalta!
Älä ainakaan kamalasti painosta, ystävyyssuhteet ovat ihan vapaaehtoisia ja jallitus alkaa ärsyttämään. Kurja tietenkin jos ystävyys laimenee, mutta ihan selvä merkkihän se on jos ei toinen halua tai ehdi koskaan nähdä. Panosta muihin ystäviisi ja anna tämän olla hurmoksessa.
ennen nähtiinusein puolin ja toisinutsuttiin toisiamme vaikka minne.hän löysi miehen ja meni naimisiin.itsellä perhettä jo ennen hänen naimisiin menoaan ja silti se ei ole minulle este ystävoäni nähdä,miksi olisi?no sen jälkeen ei kuulunut pihaustakaan.muutaman kerran yhteytä otin ja harvoin vastausta sain.annoin olla.yksi pv soitto häneltä tulee ja ilmoittaa saaneensa jälkikasvua.raskaudesta en edes tiennyt.no nyt joskus harvemmin olen yhteydessä,hänen puoleltaan ei mitään yhteydenottoa ja enpä itsekään taida mitään lähetellä jos ei häntä kiinnosta mun elämä.ymmärrän että paljon ihania asioiya on hänelle tapahtunut mutta ei yhteydenpidon pidä olla yksipuolista.jos taas joskus munkin elämä kiinnostaa niin katotaan sitten...antaisin ustävällesi aikaa koska hänen perässään juokseminen tuo sulle vaan pahan mielen.jos haluat vielä jatkaa ystävyyttä pitemmänkin tauon jälkeen se on sittem sun päätetävissä kun se aika koittaa.
ystäviä ole enkä yhtään ihmettele jos on aina jättänyt ystävänsä kun on alkanut seurustelemaan.
koko tämän ajan kun ollaan tunnettu ja se ei koskaan ole estänyt ettenkö olisi voinut lähteä ystäväni kanssa juhlimaan, viettämään iltaa, käydä juttelemassa kahvilla tms.
Mutta nyt kun hänellä on suhde niin mä sain jäädä totaalisesti. On se oikeasti kummallista.
Tuo on täälläkin niin nähty! Jotkut hullaantuu niin täysin että ihan kaikki muu unohtuu. Yleensä sitten jossain vaiheessa ne vanhat kaveritkin on alkanut sitten taas kiinnostaa.