Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku sähköposti parempi kuin gmail?

Vierailija
04.01.2012 |

Ilmaisia ohjelmia nyt tarkoitan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väännätkö vielä rautalangasta, miten 0,30 dollarin rahallinen korvaus Googlelle kumoaa tämän kaiken?

ap

Vierailija
2/29 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niitä muitakin vaihtoehtoja, vaikkapa hotmail, yahoo jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtänet kuitenkin kysymykseni?

ap

Vierailija
4/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita muiakin, mitä luukkuja ja muita niitä on. Makuasioita kai lähinnä.

Vierailija
5/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika siinä gmailissa on? Roskapostisuodatin toimii ym. perusjutut, samaa ei voi sanoa luukusta, siihen pitää ostaa erikseen lisäpaketti.

Vierailija
6/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä tapauksessa se vika, että kun olen rekisteröinyt gmail-osoitteen alaikäiselle lapselleni, sieltä nyt yli vuosi myöhemmin suljettiin ko. tili ja vielä laittoivat perään viestiä, että jos toimitan heille kirjallisen todistuksen että lapseni on täysi-ikäinen TAI laitan ystävällisesti heidän tililleen rahaa, saamme taas postin auki.

ap

Vierailija
7/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutta gmail-osoitetta antamalla keksittyä syntymäpäivää googlelle.

Googlella muistaakseni on jenkkien liittovaltiolainsäädännön mukaan alaikäraja 13-v.

Mutta en ole ikinä kuullut että sen voisi maksulla kiertää.

Sinuna katsoisin tarkkaan saamaasi emailia. Ettei vain olisi niin että se on huijausmaili jolla joku hakkeri yrittää kalastaa joko henkilötietoja, rahaa tai molempia !!!

Vierailija
8/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä rekisteröidä, mutta kun lapsi tahtoo sen muotoon etunimi.sukunimi, ja tämä nyt sitten on mennyttä gmailin kanssa :(((

Ei ole huijaus, koska vastaus tuli gmailin omalta tukisivustolta. Maksu oli olematon, tyyliin 30 senttiä, mutta en todellakaan rupea maksamaan ilmaisesta sähköpostista sentin senttiä varsinkaan tällaisen syyn takia. Olisi pitänyt tulla herja heti rekisteröidessä eikä jälkikäteen yli vuosi myöhemmin ruveta penäämään killinkejä.

ap

Vierailija
9/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostissa on vika, kun ap ei osaa lukea sääntöjä ja ohjeita? av-mamma kyseessä, totta kai, näinhän maailma toimii.

Vierailija
10/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaa siellä rekisteröinnissä oli vuoden 2010 lopulla kohta, jossa mainittiin ikäraja? Ja miksei rekisteröinnissä heti lomake herjannut että liian nuori? Ja miksi heräävät yli vuosi jälkikäteen ja sulkevat toiselta postin? Onko tämä nyt ihan ok ja hyvä juttu sun mielestä?

ap

Vierailija
11/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.com/accounts/TOS

2.3 You may not use the Services and may not accept the Terms if (a) you are not of legal age to form a binding contract with Google, or (b) you are a person barred from receiving the Services under the laws of the United States or other countries including the country in which you are resident or from which you use the Services.

Vierailija
13/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaa se ikä mainitaan sun mielestä selkeästi?

Minä en edes löydä tällaista kohtaa sieltä missä rekisteröidytään.

ap

Vierailija
14/29 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei millään olis jaksanut nähdä vaivaa mutta kun av-mamma ei vaan näimmä osaa taas.

Eli:

Kun olet klikannut rekisteröidy, niin ennen kuin olet klikannut "seuraava vaihe" sun on täytynyt laittaa täppä kohtaan "Hyväksyn Googlen käyttöehdot ja tietosuojakäytännön".

Käyttöehdot -sana on itsessään linkki. Huomaat sen siitä sinisestä väristä (tai millä värillä sulla nyt linkit on). Kun sitä klikkaa pääset käyttöehtoihin, jotka näyttävät jopa olevan ihan suomeksi.

Osaat varmaan lukea itsekin !

2.3 Asiakas ei saa käyttää Palveluja eikä hyväksyä Ehtoja, mikäli (a) hänellä ei ikänsä puolesta tai muutoin ole toimivaltaa tehdä sitovaa sopimusta Googlen kanssa tai (b) hän ei ole oikeutettu vastaanottamaan Palveluja Yhdysvaltain tai muiden maiden, kuten hänen asuinmaansa tai maan, josta käsin hän käyttää Palveluja, lakien mukaan.

Vierailija
15/29 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On totta,että tämä gmail alkaa tulla liikaa iholle.On kaikkea paikka seurantaa yms asioita joita ei tavis ehkä ole huomannut.Omalla kohdalla olen käyttänyt gmailia kauan,mutta nyt olen sulkemassa kaikki tilit jotka ovat vähänkään gmail tai googlen vakoilun alaisena.Huom tarkastakaa huolella tietoturvariskit niitä on kyseisessä järjestelmässä hurjasti......

Vierailija
16/29 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista kuinka kauan mulla on ollut luukku.com, sanotaan että 10 v., ja sinä aikana se on kaatunut ehkä kaksi kertaa. Tiedotus ja huolto on silloinkin toiminut hyvin. Olen tyytyväinen siihen. Monilla ystävillä on gmail tai me.com ja ovat tyytyväisiä niihin. 

Koska kyseessä on vain s-postipalvelin niin täytyy myöntää, etten ole kiinnittänyt siihen kauheasti tunteita tai arvoja. Jos toimii, niin hyvä. Jos ei, vaihdetaan. 

Vierailija
17/29 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi: Onko huonompaa sähköpostia kuin gmail? Jos ei itse halua asentaa gmail sähköpostia, ei myös voi ottaa vastaan keneltäkään sähköpostia mikä loppuu gmail.com. Gmail kokee ”mukamasti” uhaksi lähettää muuten sähköpostia. Hah, hah! Se on niiden tapa pakottaa ihmiset asentamaan heidän sähköpostin

Vierailija
18/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on käytössä saunalahden sähköposti mutta en saa sitä toimimaan puhelimessani mitenkään =( Löysin listan palvelimista täältä: http://www.dataphoto.fi/ohjeet-ja-vinkit/sahkopostipalvelimia/

Mutta tuolla ei ole saunalahtea =( mistä löytäisin saunalahden palvelimet jotta saisin sähköpostini toimimaan?

Vierailija
19/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei itse halua asentaa gmail sähköpostia, ei myös voi ottaa vastaan keneltäkään sähköpostia mikä loppuu gmail.com. Gmail kokee ”mukamasti” uhaksi lähettää muuten sähköpostia. Hah, hah! Se on niiden tapa pakottaa ihmiset asentamaan heidän sähköpostin

Tää nyt oli ihan kuraa :D

Vierailija
20/29 |
27.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on käytössä saunalahden sähköposti mutta en saa sitä toimimaan puhelimessani mitenkään =( Löysin listan palvelimista täältä: http://www.dataphoto.fi/ohjeet-ja-vinkit/sahkopostipalvelimia/

Mutta tuolla ei ole saunalahtea =( mistä löytäisin saunalahden palvelimet jotta saisin sähköpostini toimimaan?

https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/sahkoposti-kotisivut/ohje/sahkopos…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän