Tamperelaiset aikuiset naiset !
Olisiko kukaan tulossa ensi maanantaina Lapinniemeen kylpemään? Kyselee asiallinen, viisikymppinen naisseuraa kaipaileva mies.
Sinne tulee varmaan muitakin aikuisia, mukavia miehiä...
Kommentit (7)
En tiedä mitä fetisistiä tarkoitat? En ole.
Kiinnostaisiko siis tulla? Olemme vähän porukalla suunnitelleet sinne tulemista, on vielä vähän auki, tulemmeko.
surkea paikka. En ymmärrä kuinka se kannattaa. Olen käynyt siellä kerran, enkä toista kertaa mene.
En tiedä mitä fetisistiä tarkoitat? En ole.
Kiinnostaisiko siis tulla? Olemme vähän porukalla suunnitelleet sinne tulemista, on vielä vähän auki, tulemmeko.
Ei, en ole lähelläkään viittäkymmentä ja olen varattu :D Varmistin vaan ettet ole sama tyyppi, joka täällä teki aina uudelleen ja uudelleen aloituksia siitä, näkeekö kyseisen kylpylän höyrysaunan höyryissä miten hyvin (kun on meinaan unisex-sauna ja tätä miestä innosti ajatus naisten/naisen näkemisestä alasti :D).
"varmaan tulee muitakin aikuisia, mukavia miehiä", "on ajateltu porukalla" ja naista haetaan kylpyseuraksi. Varmaan siihenkin saa laittaa lainausmerkit.
Miksette osta kimppakivaanne jostain, missä tämänkaltaiset viestit kuuluvat asiaan?
vauvan kanssa uimassa. Tai siis taaperohan tuo jo on. Pieni ja rauhallinen paikka!
surkea paikka. En ymmärrä kuinka se kannattaa. Olen käynyt siellä kerran, enkä toista kertaa mene.
Oletko nainen ja voisitko olla itse tulossa?