Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aloitin nutrilet kuurin

Vierailija
04.01.2012 |

Paketti ollut kaapissa syksystä asti, mutta se alku onkin aina vaikeinta. Tänään alotin ja suklaapirtelö meinasi lentää kaaressa lattialle. Lopetanko tähän?

Kyseessä siis nutriletin quick-start 5päivän teho kuuri. Vähän huono aika aloittaa kun loppiainen tulossa vierailuineen mutta muuten tulee vaan suklaata syötyä...

Raskauskilot jäi melkein kokonaisuudessaan kroppaan ja ei ole kiva olla L/XL-kokoinen:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kyllä kurjaa puuhaa. Päädyin ajattelemaan, että lievästä ylipainosta on minulle vähemmän haittaa kuin kitukuurista. :)

Vierailija
2/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ees vaivaudut yrittämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannattaisi lopettaa kesken. Ei nuo hyvän makuisia toki ole mutta itse ajattelen ainakin että ovat kuin lääkkeitä, eikä tarvikaan maistua hyvältä, ja pystyn kyllä nielemään ja olemaan oksentamatta ne.

Sinänsä minusta tuo 5 pv tehokuuri on vaikeampi kuin varsinainen Nutrilett VLCD dieetti, koska tehokuurissa on sen verran enemmän kaloreita ettei minulla ainakaan keho mene ketoositilaan, mikä veisi muutaman päivän päästä pois nälän ja muut tyypilliset oireet (kuvotus, päänsärky, palelu). VLCD:ssä ensimmäiset päivät on vaikeampia mutta sen jälkeen homma muuttuu uskomattoman helpoksi. Olen pisimmilläni dieetannut noilla pari kuukautta pelkästään VLCD pusseilla ja painoa lähti 12 kg.

Vierailija
4/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ees vaivaudut yrittämään?

Tuossa tuo vastauksessa tuli. Onnistuin tällä 3v sitten, miksen onnistuisi nyt.

Ennen kaikkea halun tällä kuurilla makeansyömisen pois ja mahalle viestin että ei tarvi syödä sankollista tullakseen kylläiseksi.

Kiitti tsemppaajalle!

Vierailija
5/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miettiä mitä suuhunsa laittaa. Ei hirmusen terveellistä syömistä ole. Entäpä jos tekisitte itse ruokaa? Terveellistä ja kevyttä! Tai sitten alatte karppaamaan? Saatte syödä niin ettei ole nälkä ja hyvää, maukasta ruokaa.

Vierailija
6/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko sinulla paljon ylipainoa kun aloitit nutrauksen? Olitko ihan "omillasi" vai kävitkö jossain seurannassa terveydenhoitajalla? Miten liikuit kuurin aikana? Onko kiloja tullut takaisin? Hieno saavutus toi 12kg!

Mulla on nyt menossa 4.pvä tehostarttia ja 2,2kg on jouluturvotusta lähteny. Mulla bmi tosin onkin 40 hujakoilla, joten laihdutettavaa löytyy. Tsemppiä aplle, älä nyt ainakaan kesken jätä!

Vierailija
7/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitan (jatkan) nutrauksen vasta loppiaisen jälkeen. Sitten on taas kaikki juhlat juhlittu.

En ole koskaan kokeilut tuöta quick pakettia.

Olen aina ostanut niitä paketteja missä on yhtä ja samaa makua. Ja kaiken kokeilujen jälkeen niin eri firmoilla on ne omat makunsa mistä tykkään.

Olen myös ostanut niitä valmiita smoorhie tetroja.

Itse jatkan siis nutrausta taas pyhien jälkeen.

Ja kokemuksella voin kertoa, että se on helpompaa siten, että muutamia päiviä ennen aloittamista kevennät omaa ruokavaliota pikkuhiljaa.

Sitten nutrausta ja se on helpompaa.

Olen nutrannut erissä, tasapainoillut ja taas jatkanut. Nyt pitäisi nämä loput saada pois.

Vierailija
8/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kiloa ois tarkoitus tiputtaa, meniskö siihen sitten kolme kuukautta.

Ekat päivät on tuskaa, mutta tänä aamuna tuntuu jo paremmalta, sekoitin puoli pussia suklaanutria kahvikupilliseen, ihan hyvää tuli.

Vierailija
9/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän toi loppiainen tossa tosiaan arveluttaa, mutta mies töissä joten onpahan hyvä syy olla tekemättä ruokaa kun ei sitä ite tarvi;)

Vierailija
10/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valtavia määriä, painoin 70 kg, olen 165 cm pitkä. Siksi olinkin yllättynyt tuosta nopeasta painon lähtemisestä kun sitä ylipainoa ei kuitenkaan ollut kymmeniä kiloja. Tosin nopeasti erään parisuhteen aikana ahmimalla ja kaljaa baarissa litratolkulla latkimalla ne kilot oli tulleetkin eli nestepöhötystä oli varmaan alkuun mukana muutama kilo.

Toteutin dieetin ihan omillani, ilman mitään ryhmiä tai seurantaa. Kuurin aikana en liikkunut enempää kuin muutenkaan eli ainoa liikunta koiran ulkoilutus - inhoan hikiliikuntaa yli kaiken. Kiloja ei ole tullut takaisin vaan lähtenyt sen jälkeen vielä 3 eli painan nyt 53 kg. Kuurin aikana jo mietin sitä miten muutan ruokavaliotani etten lihoisi takaisin ja palasin tavisruokaan asteittain: ensimmäisen viikon söin vain aamupalan tavallista ruokaa, seuraavalla viikolla aamiaisen ja lounaan, sitten 3 ateriaa. Välipalat jätin lopullisesti pois, syön nykyisin vain 3 kertaa päivässä. Ennen kuuria olleeseen nähden lisäsin kasviksia, jätin mehut ja limsat pois, alkoholinkulutus pienemmäksi (join ennen olutta kohtuupaljon viikonloppuisin, nyt vain viiniä ruoalla paitsi ehkä pari kertaa vuodessa kunnon juhlinta). Syön edelleen pastaa, riisiä ja muita hiilariruokia, samoin silloin tällöin makeita herkkuja. Kunhan kasviksia vaan on tarpeeksi paljon joka aterialla niin ei tule syötyä noita liikaa.

Vierailija
11/11 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei siis itse alkoholi, juon vain light-siiderteitä, mutta se iltainen ja seuraavan päivän syöminen karkaa aina lapasesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme