Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde kriisissä:(

Vierailija
03.01.2012 |

Onko olemassa jotain sivuja missä puhuttaisi selkokielellä siitä miten tärkeää yhteinen aika on parisuhteelle, jonkinmoiset yhteiset rutiinit jne..?

Antaisin miehelleni luettavaksi..

Alan väsymään siihen että emme ikinä mene edes yhtä aikaa nukkumaan.. Mies tulee töistä, syö pikaisesti ja lätkäsee telkkarin päälle. Katsoo sitten jääkiekkoa ja jalkapalloa koko illan. On siinä sivussa vauvan kanssa, juttelee ja pitää sylissä, siinä ei valittamista. Sitten kun kello tulee 23-00 ja itse alan siirtyä nukkumaan, ei puhettakaan että mies tulisi mukana. Ei pyytämälläkään. Jää aina katsomaan telkkaria ja tulee sitten sänkyyn joskus 01-02. Ja herää viideltä töihin. Sitten torkkuu tosiaan päivällä univelkojaan sohvalla.

Olen pyytänyt että tulisi edes joskus yhtä aikaa nukkumaan, mutta ei, kun aina tulee niin tärkeä peli. Ja sitten ihmetellään kun seksielämäkin on kuollut kokonaan. Joo, ei paljoa nappaa jos tyyppi tulee sänkyyn ja alkaa vinkumaan kun itse olen nukkunut jo hyvän aikaa..

Tänään sanoin että jos meinaa yli puolenyön tuijottaa telkkaria, saa jäädä sohvalle nukkumaan, en halua säpsähtää hereille kun tulee sänkyyn ja herätä taas parintunnin päästä herätyskelloon. Se oli sitten ihan ok, ilmeisesti oli tyytyväinen tähän järjestelyyn..

Tuntuu kun asuisi vaan kämppiksen kanssa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta se.

Ja hei viettele miehes, laita jotain pientä kivaa päälle ja koita miten se vastaa sulle! Tiedän, riskiä on, mutta miehet on helppoja.

Vierailija
2/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei tee kuten SINÄ haluat, sun mielestä se siis on kriisi. Kasva aikuiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kyse ei ole pelkän ap toiveista, itse en ainakaan eläisi suhteessa jossa ikinä ei mennä sänkyyn yhtä aikaa?? Mikä parisuhde sellainen on? Kummallista jos mies asettaa urheilun aina parisuhteen edelle..

Vierailija
4/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku av-mamma on heti kertomassa että tottahan mies saa istua perse homeessa koko päivän ja yön ja vongata seksiä kaupan päälle, nainen se väärin tekee jos haluaisi jotain yhteistäkin joskus. Edes sen nukkuumaanmenon.

Itse en kauaa jaksaisi tuollaista, minulle tärkeää on juuri se että menemme yhdessä nukkumaan, halaillaan jne.

Vierailija
5/11 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy hankkia salarakas. Minkäs teet jos mies on urpo.

Vierailija
6/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on meillä toisten päin.Olemme olleet 12 vuotta saman katon alla ja itse en jaksa enää pitää avioliittoa pystyssä jos minä en halaa,pussaa ja tee aloitetta seksiin ni ne jää tekemättä.kehun vaimoa aika usein,kokkaan,siivoan,haen lapset hoidosta,vien hoitoon+ne muut kaikki miesten hommat mitä okt on.Annan hänelle aikaa harrastuksiin.itse en saa samanlaista kohtelua.Rakastan vaimoani paljon mutta nyt alkaa pikku hiljaa "hyytymään".

Lisäksi että olemme molemmat yrittäjiä niin annan hänelle aikaa tehdä tarvittavat työt "omalla ajalla"

itsehän teen nuo kaikki muitten kotiaskareiden sivussa.Sen kerran kun pääsen viihteelle niin aina olisi joku nainen viemässä minua "jatkoille".

Joku kerta se tapahtuu kun olen tarpeeksi kyllästynyt.

nimim:Väsynyt mies 30v

Vierailija
7/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuskelisit kotona odottaen miehesi kotiutumista töistä ja sanoisit ensi töiksesi: "Mitä ruokaa tänään?".

Vierailija
8/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vaan eri vuorokausirytmit, eikä sitä välttämättä kauheasti voi muuttaa. Itsekin olen todellinen iltavirkku enkä tosiaan viitsi mennä nukkumaan ennen klo 1-3, koska pyörisin vain tympääntyneenä sängyssä. Mies taas on iltatorkku ja aamuvirkku ja menee nukkumaan arkisin jo klo 22. Tarvitsee yleensäkin paljon enemmän unta kuin minä joka pärjäilen 5-6 tunnin yöunilla mainiosti.

Mutta ei tuosta kannata ongelmaa tehdä tuosta asiasta. Voihan sitä seksiä harrastaa muuhunkin aikaan kuin nukkumaanmenoaikaan. Meillä ihan nukutaankin eri huoneissa koska häiritsisimme toisiamme muuten liikaa erilaisilla valvomis- ja nukkumisajoillamme. Hyvin toimii eikä ole seksin puute eikä muitakaan ongelmia.

Vierailija
9/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tosin en kitise asiasta.me nukutaan välillä eri huoneissa,kun vauva herättele öisin ja miehen pitää mennä aamulla nukkumaan.Meille tuo miehen torkkuminen-valvominen ei ole ongelma.Miksi olisi?Ei miehien tarvitse toimia niinkuin naiset haluavat.

Vierailija
10/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kärkeen on pakko sanoa, että olen pahoillani puolestasi ap. Tuskin kuvittelit parisuhde- ja perhe-elämän olevan tuontyyppistä telkkarintuijotusta. Ootko kysynyt mieheltäsi, miksi penkkiurheilu menee vauvan ja sinun edelle?

Vierailija
11/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies tajua, että odotat häntä vuoteeseen halaamaan, pussaamaan ja naimaan, jos et sitä sano. Meillä ihan sama vuorokausirytmiero, mutta ratkaisu todellakin on se, että mies tulee kanssani vuoteeseen hyvissä ajoin ennen kuin nukahdan, juttelemme, halailemme yms. ja sitten mies palaa sinne sohvalle valvomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi