Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väitän, että työorientoituneilla ihmisillä ei ole kavereita.

Vierailija
03.01.2012 |

Töistä nautitaan koska siellä koetaan onnistumisen tunteita mukavassa porukassa.

Ne, joilla on äiti kenen kanssa leipoa, naapuri kenen kanssa mennä lenkille, kaveri, jonka kanssa mennä kapakkaan, sisko, jonka kanssa neulotaan sukkia, kuorokaverit, joiden kanssa lauletaan, ystäväperheet, joiden kanssa vietetään iltaa (jne.), eivät tarvitse työpaikkaa ollakseen tyytyväisiä elämäänsä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen akateeminen, johtotehtävissä. Minulla ei ole yhtään ystävää eikä sukua, omat vanhempani ovat hylänneet minut heti kun täytin 18. Olen työorientoitunut, mutta syy-yhteys on eri mitä ajoit takaa: koska minulla ei ole sukua tms niin keskityn työhön. Työ ei ole syy siihen ettei kontakteja ole.

Vierailija
2/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman säännöllistä ja riittävää toimeentuloa elämä ei olisi mukavaa, ei olisi varaa mennä ystävän kanssa kapakkaan eikä ostaa lankoja niitä siskon kanssa neulottavia sukkia varten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole rahaa tehdä mitään ystävien kanssa, ja pikku hiljaa loppuvat puheenaiheet, kun ei ole varaa tehdä elämässä mitään muuta kuin olla neljän seinän sisässä.

Parempi tehdä niitä töitä.

Vierailija
4/4 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä nautitaan koska siellä koetaan onnistumisen tunteita mukavassa porukassa.

Ne, joilla on äiti kenen kanssa leipoa, naapuri kenen kanssa mennä lenkille, kaveri, jonka kanssa mennä kapakkaan, sisko, jonka kanssa neulotaan sukkia, kuorokaverit, joiden kanssa lauletaan, ystäväperheet, joiden kanssa vietetään iltaa (jne.), eivät tarvitse työpaikkaa ollakseen tyytyväisiä elämäänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi