Kokemusta ikean sohvista?
Onko ne ok hintaansa nähden vai kannattaako jättää suosiolla ostamatta?
Kommentit (10)
kuukauden kolmen istuttava kivik -sohva + rahi ja ollaan oltu todella tyytyväisiä! Tähän mennessä ei ole valittamista löytynyt.
ne yleensä hinta-laatusuhteeltaan on ihan ok.
Ja molemmat olleet oikein hyviä, hyvät vuodemekanismit molemmissa. Paskoistakin sohvista on kokemusta, joten Ikean hintalaatusuhde on minusta ok. Ei ne tietenkään niin huoliteltuja ole, kuin kalliimmat, mutta kun ei noista arvokkaammistakaan välttämättä tiedä että kestävätkö...
Ollaan tykätty. 2- ja 3-istuttavat ja rahi. Ehdottomasti hintansa väärti. Jopa mun kranttu mieheni tykkää, että on just sopivat istua ja löhötä.
on divaani kangassohva ollut just melkein tasan vuoden. En suosittele! Menettänyt aikalailla muotonsa ja väri on lähtenyt siitä istuttavasta osasta. Kun vedetään alta sellainen "lisäosa" (eli siitä saa parisängyn) niin huomaa minkä värinen sohva oli ennen ja minkä nyt... Mutta väliaikaisratkaisuna tää meillä onkin. Heti kun löydetään uusi asunto niin ostetaan uusi sohva.
on divaani kangassohva ollut just melkein tasan vuoden. En suosittele! Menettänyt aikalailla muotonsa ja väri on lähtenyt siitä istuttavasta osasta. Kun vedetään alta sellainen "lisäosa" (eli siitä saa parisängyn) niin huomaa minkä värinen sohva oli ennen ja minkä nyt... Mutta väliaikaisratkaisuna tää meillä onkin. Heti kun löydetään uusi asunto niin ostetaan uusi sohva.
Mulla myös oli tumma Ikean kangassohva ulkomailla asuessa puolisentoista vuotta käytössä. Samoin meillä väri haalistui ja muoto kulahti tuossa ajassa todella pahasti. Materiaalit olivat kangasverhoilun alla täyttä kuraa, lastulevyä ja pahvia... Oli tosin ostettaessa erittäin edullinen, luultavasti vähän kalliimmat Ikea-tuotteet ovat myös vähän laadukkaampia.
Kiinnostaa minuakin. Uusi sohva haussa ja ikeassa on muutama kivannäköinen.
kuukauden kolmen istuttava kivik -sohva + rahi ja ollaan oltu todella tyytyväisiä! Tähän mennessä ei ole valittamista löytynyt.
On ollut n. 1,5 v, eli niin kauan kun on ollut myynnissä. Kuin uusi edelleen :) Olen todella tyytyväinen.
olleet Ektorpit, jossa pestävät päälliset. Ihanan pehmeät ja todella hyvä istua. Pessyt olen päälliset neljä kertaa, hyvin ovat pitäneet muotonsa. Tyytyväisiä ollaan. Edelliset sovat olivat meillä yli tuplasti kalliimmat (Iskusta), mutta eivät kestäneet poikalapsiperheen karua arkea.
Ei kulu ja pitää ryhtinsä.