Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä helkutista mä riivin nyt kahdessa päivässä cocktailmekon???

Vierailija
03.01.2012 |

Olin ymmärtänyt tilaisuuden edellyttämän "pukukoodin" väärin, ei mulla ole mitään cocktaiasua...

Mistä mä nyt sellaisen tähän hätään taion??? Ja millaisen muka???

Auttakaa...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmallinen musta kotelomekko, löytynee liki joka vaatekaupasta.

Vierailija
2/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin kauhulla googlen kuvahausta hakusanalla "coctailmekko" niitä tikkulaihoja tytsyjä jossain pienissä sifonkisissa hörhelöunelmissa kaula-aukko napaan asti avattuna... Pohdin vaan, että mistä mä nyt rasvaimun ja rintojen korjausleikkauksenkin tähän hätään saan puvun lisäksi.

Mutta jos siis joku perus pikkumusta käy, niin sitten ehkä selviän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin Your Face:ltä löytyy kauniita, jotka sopivat myös muille kuin huippumallin kropille ;) Tulee halvemmaksi kuin ne rasvaimut ja silikonit!

Vierailija
4/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipukukansasta piireihin yhdessä yössä, vai? Ei luule tulevan yllättäen. Provo.

Vierailija
5/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen Your Facen, suunnilleen samppanjanvärinen, hiukan vinohko helma ja spagettiolkaimet, käyttämätön ja toinen taitaa olla myös Your Facen musta leveähelmainen mekko, joka on halterneck ja kaulan ympäti ei mene kangas vaan metalli "panta", jossa mekko on kiinni :)

Vierailija
6/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi on olemassa pukuvuokraamo.

Vuokrasin itse pienen teatterin puvutamosta ihanan 60-luvun coctail mekon 30€ viikonlopuksi.

Vierailija
7/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee nyt alennuksessa runsain mitoin, eivätkä varmaan ole se alennusmyyntien suurin myyntiartikkelikaan kun pikkujoulukausi on ohi eli luulisi, että kokoja ja malleja on paljon jäljellä.

Vierailija
8/8 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekko on tarkoitus olla sellainen lyhyempi, ei siis pitkää iltapukua päälle. Ei ole pakko olla pikkumusta, monet muutkin vaihtoehdot käy, mutta ei arkiset jakkupuvut.

Alennukset menossa lähes joka paikassa, helposti ja halvalla tuon luulisi löytyvän, jos ap ei ihan bussin mitoissa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän