Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rivitalon äänet

Vierailija
03.01.2012 |

pitääkö rivitalossa asuessa sietää ajoittaista koiran haukuntaa? Seinänaapurissa koira haukkuu useita kertoja päivässä tosin välillä vain muutaman minuutin kerralla. Joskus "jää päälle". Pitääkö muuttaa okt:oon tai hyväksyä tilanne? Kypsyttää vaan tilanne ja kuinkahan monta kertaa olen asiasta maininnut mutta ei auta.Mies ei meillä asiaa niin paljon noteeraa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naapuri voi kieltää, että sen kun kuuntelet tai muutat :( Eikä sitä koiraa niin vaan hiljaiseksi edes saa, jos omistajat töissä niin kuka sitä päivällä hiljaiseks komentais.

Vierailija
2/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun se on jatkuvaa, kestää päivästä toiseen ja viikosta viikkoon, niin sitten siihen voi puuttua. Kyllä se vaan niin on, että rivarissa elämisen äänet kuuluu.

Eihän se auta, jos siitä sanoo: omistajat todennäköisesti käyvät töissä, joten vaikka sille koiralle aamulla kuinka sanois "ethän hauku tänään", niin se ei ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain kaikujutulla ja sitruunapanta on hyvä myös.

Koiran haukunta on sietämätöntä ja se helvetin ulina.

Valittaa voi, mutta tarvitsette myös toisen asukkaan nimen.

Vierailija
4/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuulemma pannat kokeiltu mut ei auta. Miksi pidetään lemmikkejä jos ollaan päivät pitkät pois kotoa..en tietty ymmärrä kun en omista lemmikkiä. Olen vaan niin kypsä ajoittain.

ap

Vierailija
5/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä ihmisillä, jotka eivät ikinä käy töissä?

Vierailija
6/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävän eläimen kun eivät itse ole sen ääntä kuuntelemassa. Vaihtoehtoja varmaan on.Olen ennen tykännyt koirista mutta en enää.

ap

Vierailija
7/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva koiran haukunta ei ole normaalia ääntä jota tarvitisi sietää toisin kuin esim. jatkuva lapsen itku tai muut naapurista kantautuvat äänet. Kyseessä on kotirauhaa häiritsevä ääni johon voidaan puuttua.

Eli valitus isännöitsijälle joka mahdollisesti antaa varoituksen ja kun varoituksia on tarpeeksi, voidaan harkita jopa huoneiston haltuunottoa. Tämä lienee kuitenkin äärimmäinen keino, sillä siinä vaiheessa koira lienee saanut jo piikin.

Mutta jatkuvaa haukuntaa ei siis tarvitse sietää.

Vierailija
8/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei naapuri voi kieltää, että sen kun kuuntelet tai muutat :( Eikä sitä koiraa niin vaan hiljaiseksi edes saa, jos omistajat töissä niin kuka sitä päivällä hiljaiseks komentais.

Talonyhtiön sääntöjen mukaan huoneistosta ei saa kuulua naapuriin häiritsevää ääntä. Koiran haukunta on sellainen. Jos omistaja ei saa koiraansa hiljaiseksi niin sitten koiralle on etsittävä toinen koti tai se on lopetettaava. Koirille myydään myös mm. sitruunapantoja joilla voi yrittää opettaa koiraa olemaan haukkumatta.

Vierailija
9/9 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sitruunapanta on kallis. Saattaapa valehdella, että on pantaa kokeiltu.

Ei halua tehdä asialle mitään.

Veisin asiaa eteenpäin.

Kysyppä hänen vieressä olevalta naapurilta, että mitä mieltä on asiasta.