Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aloitin easy dietin

Vierailija
02.01.2012 |

järkky nälkä! keitot ovat niin kamalan makuisia :( harmittaa, että pistin 60e "turhuuteen" juu haukkukaa nyt.. ja kaiken lisäksi tekee niin pajon mieli karkkia suklaata sipsiä!! en kestä jo ällöttää ajatuskin seuraavasta pussijauheesta :/ pakko syyä kun on maksanut niin helvetisti! olin tyhmä kun ostin tiedän..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niillä nälkä lähde tyhmät Saatte vain ne tarvittavat vitamiinit jne että ette kuukahda.

tuon kaksviikkoseni aikana

Vierailija
2/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän tuo just perustuukin, että se näläntunne alkukärvistelyn jälkeen lähtee.

Ei kukaan muuten pystyisi olemaan kuukausitolkulla 500 kalorin varassa jos nälkä olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän ajan pussit tuossa on?

Vierailija
4/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

makeanhimo kestää muutaman päivän (riippuu ihmisestä, joillakin menee jo parissa päivässä ohi hiilarihimo). Nälkä on seuranasi vähän aikaa, elimistö tottuu, ettei sinne koko ajan sipsiä ja suklaata mätetä. Sittenpä alkavatkin hyvät vaikutukset, nekin vaihtelevat, mutta itse jaksan enemmän, olen pirteämpi, ihoni ja hiuspohjani voi paremmin, mieli on tyynempi, ei ole ns. päikkäritarvetta. Noita keittoja en ole kokeillut, mutta kaipa niistäkin voisi tuunata paremmin maistuvaa lisäämällä vaikka katkoja, juustoa tai mikä nyt mihinkin sopii. Älä vielä luovuta!

Vierailija
5/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitin easy dietin järkky nälkä! keitot ovat niin kamalan makuisia :( harmittaa, että pistin 60e "turhuuteen" juu haukkukaa nyt.. ja kaiken lisäksi tekee niin pajon mieli karkkia suklaata sipsiä!! en kestä jo ällöttää ajatuskin seuraavasta pussijauheesta :/ pakko syyä kun on maksanut niin helvetisti! olin tyhmä kun ostin tiedän..

kahden viikon pikastartin sain mun painonpudotukselle. 5,6 kiloa lähti ja nälkää en tuntenut. juustokeitto ja kanakeitto oli mun suosikkeja noista. maikeita ei ollut silloin kuin kahta lajia, ja molemmat meni alas ilman ssuurempia ongelmia. ootko sä muistanut juoda riittävästi, jos sulla on nälkä?

Vierailija
6/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olem erittäin onnellinen, että sen tein. Tämä paino on nyt aivan pakko saada alaspäin.

Vierailija
7/7 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte vain ne tarvittavat vitamiinit jne että ette kuukahda.