Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin 4v sitten 30kg

Vierailija
02.01.2012 |

syömällä 800-1000kaloria päivässä eikä yhtään kiloa ole takaisin tullut. Mihin perustuu väite että tällaisella laihdutuksella automaattisesti kilot palaavat? Kyllä se on ihan itsestä kiinni saako kilot takas vai ei...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tuntenut nälkää?

Vierailija
2/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin paljon kasviksia päivän aikana...kesti 5kk ja kun tavoite saavutettu aloin pikku hiljaa lisätä kaloreita ja samalla harrastin liikuntaa. Tähän päivään mennessä ei ole kiloja takaisin tullut.Nykyään syön kaikkea mutta pieniä määriä ja usein. t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppasin ihan hulluna joka päivä ja punnitsin grammavaakalla kaiken ruuan, jonka suuhuni laitoin.

Sitten ajattelin palauttaa itseni normaaliin elämään, söin samoja ruokia kuin perheeni tai ystäväni, samanlaisia annoksia kuin perheeni tai ystäväni. Kuitenkin hieman varoen, eli otin vähemmän tai en ottanut kaikkia lajeja, varsinkaan niitä jotka arvelin kaloripitoisimmiksi. Puolen vuoden päästä olin taas 30 kg lihavampi. Siihen se paino kuitenkin pysähtyy...

Vierailija
4/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen vaan syö piilokaloreita ja helposti palaa vanhoihin tapoihinsa. kukaan ei liho 30kg takaisin syömällä sen mitä kuluttaa. t. ap

Vierailija
5/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 4v sitten 30kg syömällä 800-1000kaloria päivässä eikä yhtään kiloa ole takaisin tullut. Mihin perustuu väite että tällaisella laihdutuksella automaattisesti kilot palaavat? Kyllä se on ihan itsestä kiinni saako kilot takas vai ei...

itse pudotin myös samalla tavalla 36kg. paino pysyi pois n. 5v, kunnes tunnesyöppönä erinäisistä syistä söin itselleni melko nopeesti 26kg. nyt oon kesäkuun jälkeen pudottanut tuon ylimääräisen pois ja aion jatkaa taas normaalilla terveellisellä ruualla.

Vierailija
6/6 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen vaan syö piilokaloreita ja helposti palaa vanhoihin tapoihinsa. kukaan ei liho 30kg takaisin syömällä sen mitä kuluttaa. t. ap

kun en laskenut enää kaloreita, vaan toimin mallin mukaan ja söin sitä mitä normaalipainoiset muutkin ihmiset söivät. Mutta mun kaiketi pitää syödä kolmannes vähemmä, kuin "normaalit" ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän