Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8-vuotiaan vatsakummun ympärysmitta 75 cm. Millä hillitsen

Vierailija
02.01.2012 |

painonnousua? Lapsella on kovat ruokahalut, ottaa lisää ruokaa ja kinaakin ruoan määrästä. Hän syö enemmän kuin minä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoilua perheen kanssa, terveelliset välipalat, herkut kokonaan pois kotoa.

Muuta puuhaa ettei syö pitkästymiseen. Itse annan lapsen päättää ruoan määrän, mutta valvon aterian sisältöä, rasvan määriä, että hiilarit on hyviä esim. täysjyväleipää ja riisiä, pois makeutetut jugurtit ja mehut, tilalle tuoremehua ja maustamatonta jugurttia marjoilla ja hedelmillä jne. Jääkaappiin valmiiksi terveelliset välipalat koulun jälkeen otettavaksi. Sipsit, limpparit ym kokonaan pois.

Hyvä kun puutut ylipainoon varhain, nyt voi vielä vaikuttaa ruokailutottumuksiin.

Vierailija
2/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta puuhaa ettei syö pitkästymiseen. Itse annan lapsen päättää ruoan määrän, mutta valvon aterian sisältöä, rasvan määriä, että hiilarit on hyviä esim. täysjyväleipää ja riisiä, pois makeutetut jugurtit ja mehut, tilalle tuoremehua ja maustamatonta jugurttia marjoilla ja hedelmillä jne. Jääkaappiin valmiiksi terveelliset välipalat koulun jälkeen otettavaksi. Sipsit, limpparit ym kokonaan pois.

Hyvä kun puutut ylipainoon varhain, nyt voi vielä vaikuttaa ruokailutottumuksiin.

Ja ennen herkkuiltaa ensin terveellinen kunnon ruoka alle ja sitte herkutellaan jälkkäriksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita nyt neuvolaan tai lääkärille. Tohon pitää saada apua ja ÄKKIÄ!

Vierailija
4/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on tokaluokkalainen. Koulun terkan mielestä paino on ok, voisi olla kuulemma enemmäkin ilman huolta. Lapsi on 140 cm pitkä ja painaa 35 kiloa.

ap

Vierailija
5/5 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jos puuttuu painoon ajoissa, ettei pääse ylipainoiseksi. Liikuntaa ja laadukasta ruokaa sekä herkkupäivänä kohtuudella hyvää. Ja koko perhe samalla linjalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän