ALKUraskauden masukuvia
vertailun vuoksi muutkin laittakaa kuvia alkuraskauden masuistanne!
Tässä omani rv9+5, tuntuu ja näyttää jo ihan valtavalta, suurin osa varmaankin turvotusta ja/tai läskiä!
http://aijaa.com/003619284323.jpg
Pikkukakkonen siis tuloillaan edellisestä synnytyksestä vasta 5kk.
Kertokaa mielipiteitänne, onko pelkkää turvotusta ja läskiä vai voiko jo raskausmaha näkyä näin?
Paino ei ole kuitenkaan noussut, senttejä vain hujahtanut! :)
Kommentit (17)
vaikee sanoa kun ei ole before ja after kuvia
läski ei kyllä näyttäydy tuommoisena. Olisko kyse siitä, että edellisestä synnytyksestä on niin vähän aikaa, ettei kohtu ole ihan palautunut?
Ainakaan mulla alkuraskauden turvotus ei näyttänyt tuolta, mulla turvotus näytti vatsaan kertyneeltä ihralta. Tietysti turvotus vielä hivenen kasvattaa tuota sun vatsan kokoa kohdun lisäksi.
vaikka olisikin raskaudesta aiheutunutta läskiä.
Mutta toka näkyy kyllä nopeammin, itselläkin tuli raskaudet nopeasti peräkkäin ja toka näkyi äkisti. Mahalihakset ei ehtineet palautua välissä ja kuopuksen oli helppo etsiä tilansa siis kai.
vaikka olisikin raskaudesta aiheutunutta läskiä.
Mutta toka näkyy kyllä nopeammin, itselläkin tuli raskaudet nopeasti peräkkäin ja toka näkyi äkisti. Mahalihakset ei ehtineet palautua välissä ja kuopuksen oli helppo etsiä tilansa siis kai.
no sitten olisi edellisestä raskaudesta aiheutunutta läskiä. :)
jäljellä on 4kg enemmän kun mitä oli edellisen raskauden alussa, että jospa se 4kiloa on sitten vieläkin ihrana tuossa mahan kohdalla! :D
Jotenkin kyllä tuntuu ettei tätä enään peitellä, vaikkakaan kovin moni ei ilkeä tulla kysymään vaan ehkäpä olettaa että edellisen raskauden jälkiä! Vaikka paljon timmimmässäkin kunnossa ehdin tässä välissä jo olla, että on siis kasvanut, syystä tai toisesta jo tämän alkuraskauden aikana. :D
Paino ei ainakaan pääse nousemaan kun eväät ei pysy sisällä.
Nyt rv 10 tasan. Edellisestä raskaudesta 5 vuotta ja maha ehti olla jo litteä välissä... Oli sitten turvotusta tai mitä lie, niin raskaus on ollut päivän selvä juttu kaikille mut nähneille jo kolmisen viikkoa.
raskaus nostanut heti kaiken läskin tuohon eteen aivan kuin raskaus olisi jo pidemmälläkin. Sitten kun kokeili, niin kohtu oli kaiken sen alla kaukana piilossa ja helposti ainkin 20 viikolle pystyi makaamaan mahallaan, koska tuo kaikki edessä oleva oli vain läskiä
Hui hui.. Onneks olen niiltä säästynyt :)
Odotan viidettä ja olen 7 kk lopussa. Maha ei ole kovin iso. Äitiysfarkkuja en viiti käyttää, kun saan nostella niitä koko ajan. Piruetin jumppahousut on hyvät jalassa. Niillä meen varmaan koko raskauden.
Odotan viidettä ja olen 7 kk lopussa. Maha ei ole kovin iso. Äitiysfarkkuja en viiti käyttää, kun saan nostella niitä koko ajan. Piruetin jumppahousut on hyvät jalassa. Niillä meen varmaan koko raskauden.
Raskausarpia rupesi tulemaan viimeksi joskus rv 24? Mutta jo teininä sain reisiin ja rintoihin kun naiselliset muodot alkoi tulla esiin. Jotkut on niitä onnekkaita että ihotyyppi on sellainen joka kestää enempi.
olen varma että sun elämässä on jotain muuta shittua joka päihittää ne raskausarvet;-) jos ei vielä niin ainakin on tulossa. Miten muuten raskausarvet kuului tähän? Vai oliko muuten vaan tarve päteä?
olen varma että sun elämässä on jotain muuta shittua joka päihittää ne raskausarvet;-) jos ei vielä niin ainakin on tulossa. Miten muuten raskausarvet kuului tähän? Vai oliko muuten vaan tarve päteä?
Aloittaja ei varmaan tiennytkään, että hänellä on raskausarpia...mua jotenki ärsyttää tollasten asioiden kommentointi etenki silloin, jos itse on niiltä säästynyt. Kukapa niitä mielellään ottais mut jos tulee ni tulee ja tuskinpa siitä kommentteja kauheesti kaipaa "hui hui"....juuh.
Läskiä ja venynyttä kudostahan tuo, koska kohtu on vielä noilla viikoilla piilossa luisessa lantiossa eikä seitä saa millään tunnusteltua noilla viikoilla.
Sikiöpussin läpimitta on n. 3,5 cm. Pää-perämitta 15-22mm. Paino 0,5g. Eli ihan en jaksa uskoa että kohtu olisi melkein navassa ;D
Noilla viikoilla toi on kyllä pelkkää läskiä, ikävä kyllä.
niin vastaisin, että toi on selvä kaljamaha :) Läskiä se vaan on.
Yrität vissiin olla enemmän raskaana kuin oletkaan. Oletko edes varma, että kohdussa on mitään ?
onhan tuossa jo kokoa! Varmaan vaikuttaa kun edellisestä raskaudesta niin vähän aikaa, niin näkyy helpommin.. en tiiä.