Reipas nimi pojalle?
Mikä sinusta olisi sellainen?
Kaikkea saa ehdottaa mutta mahdollisimman perinteinen sopii meidän kolmikkoon.
Kommentit (17)
muttei ihan sovi. Niin siis toistaetunimeä ollan miettimässä! Siksi hankala.
Risto käy aina mielessä kun miettii jotain reipasta, mutta tarttee olla joku toinen.
ap
reippaita nimiä ovat myös Henri ja Veikka. Ehkä siksi, että tunnen sellaiset reippaat ja kivat pojat.
Artturi olisi tosi kiva, Eevertti, Eemeli ja Veikka sopii myös. Ehkä me voitaisiin Velikin ottaa nimeen.
Muut reippaita mutta jotenkin ne miellän etunimeksi paremmin tai ehkä ne sopii paremmin toiselle etunimelle kaveriksi.
ap
kuten Urho ja Sisu, samaa sarjaa vissiin Ahti ja Otso mutta näitten sopivuus ei ihan natsaa. :(
Jopa niin höpsö kuin Valio tai Pirkka olisi minun makuun mutta miehestä ne on niin vahvoja tuotemerkkejä että ne jää pois.
ap
kuten Urho ja Sisu, samaa sarjaa vissiin Ahti ja Otso mutta näitten sopivuus ei ihan natsaa. :(
Jopa niin höpsö kuin Valio tai Pirkka olisi minun makuun mutta miehestä ne on niin vahvoja tuotemerkkejä että ne jää pois.
ap
Aaretti
Aukusti
Antero
Iivari
Ilmari
Elmeri
Einari
Vihtori
Taavetti
Hermanni
Tai pelkästään Sisu Salama
Pojat ainakin tykkäisi Salamasta (se auto), ei taida ääneen sitä lasten aikana ehdottaa.. ;)
ap
Sun ehdotuksista Ilmari on mitä on harkittu ja se on yksi sopiva.
Aaretti on miehestä varmasti liian kumma.
Aukusti taas samanlainen kuin etunimi(Aku).
Antero on muuten taas nenäpäähän. Se on mun lemppareita.
Mitkä ne 3 oravaa oli? Olikos niissä Elmeri?
En uskalla laittaa toista nimeä josta tulee joku hahmo mieleen, Petteri on toinen tälläinen.
Pelle-Hermannin varmaan muistaa moni täällä kirjoittaja (ei tosin meidän lapset enää tiedä kuka se on).
ap
Jeppe sopisi perheen koiralle nimaksi.
ap
Se ehkä voisi sopia, siinä siinä?
Kiva nimi kyllä, vähän niinkuin Pyry.
ap
:)