Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gessleinit???

11.11.2005 |

Osaisiko joku kertoa kokemuksiaan Gessleinin yhdistelmistä? Olen aikeissa ostaa ehkä Gessleinin Skylinet, koska haluan kärryt jotka sopivat yli 2v:lle ja vauvalle. Näissä saisi jalkaosan pidennettyä 98cm:n! Haluaisin tietää erityisesti seuraavasta:

- Miten mahtuu esim busseihin, kun ovat aika leveät?

- Ovatko lämpimät talvivauvalle?

- Kasaus, miten helppoa?

- Miten kulkevat rospuuttokeleillä?

- Tavarakori, vaikka Skylinessä näyttää olevan isompi kuin muissa malleissa.

Olisin kiitollinen kaikista kokemuksista, kyseessä on kuitenkin 700e sijoitus.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako olla utelias ja kysyä, miksi haluat korkeat ja suurehkot vaunut? Gessleinillä, Hartanilla ja Teutonialla löytyy kaikilla matalampia kuomurattaita, joista ainakin Teutonian makuutila on markkinoiden pisimpiä. Kuomurattaiden käyttöikä on todettu aina kaikkein pisimmäksi ;)

Itselläni ei kokemusta Skylinesta, joten valitettavasti en osaa ihan suoraan alkuperäiseen kysymykseesi vastata.

Vierailija
2/8 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se suurin syy. 2v lapseni ei enää mahdu nukkumaan 90cm pituisessa makuutilassa Emmaljungissa, en tiedä miten asia olisi eri Teutonioissa. Haluan nimenomaan vaunut, joita myös vanhempi lapseni voi käyttää pikkusisaruksen syntymään asti la 03. Minua kiinnostavat siis mainitsemani ominaisuudet, Gessleineissä on varmasti mallista riippumatta aika paljon samoja ominaisuuksia. Lisäksi kuun lopussa on kuulemma tulossa toinen, matalampi malli jossa on samanlainen jatkettava jalkaosa. Mutta sinänsä en tykkää matalasta vaunuosasta, se käy selän päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko on ale silloin edelliskauden tuotteilla. Itse ihastunut Swingeihin kovan k.kopan kanssa. Ovat vaan hieman hintavat. Ja yks miinus on tuuletus verkollisen aukon puuttuminen.

Vierailija
4/8 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin niistä kovasti, eritoten jousituksesta. Ja nyt uudelle tulokkaalle olemme pohtineet Filuu M100 Evolution vaunuja (myy ainakin www.pikkupingviini.fi). Niihin saisi samat ominaisuudet hiukka halvemmalla, myös tuon tuuletusaukon kuomuun. Aika samanlaisilta vaikuttaa kun Gessut, paitsi että makuutilan pituus on 100cm! En ole noin suurta mittaa nähnyt kyllä missään... Joka tapauksessa, käy katsomassa. Ovat kylläkin aika suuren oloiset, mutta varmasti siksi myös tukevat. Toinen vaihtoehto olisi tilata Gessut suoraan Saksasta, siellä käsittääkseni on mallit vaan eri nimellä.

Vierailija
5/8 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Gessleinille.Alennuksista en tiedä, mutta Vaunuaitalle voi esim laittaa s-postia ja vastaavat aina aika pian:) Katsoin linkin noista toisista vaunuista, ja hintaeroa tulisi n 300e! Taidan siis päätyä noihin edullisempiin, kun oranssi on vielä lempivärejäni... Mahtaakohan niihin saada seisomalautaa?

Vierailija
6/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ostimme skylinet juuri siitä syystä, että iso tavarakori, ja piitkä makuutila!..hyvin mahtuu joka paikkaan, kaverilla emmaljungat ja ovat leveämmät...musta skylinet ovat vain korkeammat, kuin esim muut gessline mallit,eivät ainakaan tunnu näytä leveämmiltä, päinvastoin kapeilta näyttävät(ehkä korkeus tekee), tästä en ole varma...mutta korkeutta on 7cm enemmän, kuin matalis gesslineis..ovat kevyet, hyvät työntää,jalkatilan ritilä säädettävä pidemmäksi..meillä kasaaminen sujuu hyvin ja autona meil wolkkarin touran,no sinne varmaan mahtuu vaunu, kuin vaunu...kuomu on kivan mallinen, ei roiku maassa, niinkuin monessa mallissa, silloin kun on alaasennossa...olemme olleet erittäin tyytyväisiä ainakin tähän asti, tyttö 6,5kk..suosittelen lämpimästi, ostimme vaunuaitasta..

Vierailija
7/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä puoli se, et työntöaisa aika korkea, itse olen 168cm pitkä ja välil niitä työntää myös mies, muiden mallien aisa tuntui liian matalalta, ja jos on lyhyempi , aisan saa säädettyä matalemmalle...tavarakori on tosi paljon isompi, kuin matalis gesslineis...kylläpäs nyt ylistän, mutkun olen ollut älyttömän tyytyväinen...

Vierailija
8/8 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juri miettinyt EMmaljungan ja näiden välillä, mutta jos Skylinet ovat kapeammat kuin Emmaljungat, niin nämä sopivat meille. Lisäksi Gessleinillä on paljon enemmän värivalikoimaa kuin Emmaljungalla, ja hinnat ovat lähes samat. Nyt pitää vain selvitellä seisomalauta- asia...

Mietin tosin jo noita Filuu- vaunujakin, mutta jotenkin en uskalla ostaa sellaisia joista ei ole kenelläkään kokemusta.