Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaveripariskunnan yli-ihana lapsi!!

Vierailija
01.01.2012 |

Musta tuntuu, että mun kavereilla on maailman ihanin pieni seitsemänvuotias tyttö. Olen tuntenut tytön vauvasta saakka ja aina on ollut super suloinen. Tavatessa ja erotessa hän tulee aina spontaanisti syliin halimaan, muistaa aina kiittää ja kehua saamiaan lahjoja maasta taivaisiin, eikä saa hepulia vaikka joskus häviäisi lautapelit, on todella empaattinen ja epäitsekäs ikäisekseen, esim. aamulla hän kuiskii ja kävelee hiljaa, jos joku talossa vielä nukkuu, ja videopeliä pelatessaan hän saattaa kysyä muilta, että eikai pelin äänet häiritse keskustelua.

Tämän kaiken lisäksi hän ei kuitenkaan ole varsinaisesti pikkuvanha, vaan erittäin mielikuvituksellinen tyttö, joka leikkii jotain/jollakin joka hetki.

En tiennyt että tuollaisia disneyelokuva-lapsia on oikeasti olemassa :).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa lapsi?

Vierailija
2/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat antavat kyllä valtavasti huomiota.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi, söpö kuin nami

Vierailija
4/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8v on vaikeaa osata olla hiljaa kun pitäis olla ;) Hitaasti kehittynyt empatiakyky vaikka olen hänelle empaattinen. Ainakin kuuntelen tosi herkkänä hänen, herkän tytön huolet iltaisin. Plus normaali huomioonottaminen.

Muuten on kyllä ihana hänkin luonteeltaan.

Onkohan meidän suvus geeneissä jotain huonoa empatiakykyä? Voin tosi huonosti nuorena eikä sitä helpottanut isäni ja veljieni surkea empatiakyky.

Itse olen ollut yliempaattinen. NS. kiltteydestä kipeä

Vierailija
5/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattelee ja huorittelee omaa äitiään, pk:n hoitajia myös.

Ahne paska, joka ei soisi toiselle edes joululahjoja, niinpä äitinsä toimittaa kummilasten lahjat salaa, ettei tämä poika saa raivareita.

Omista lahjoista ei kiitä koskaan, jos lahja on miuluinen, kaappaa sen sanaa sanomatta, mutta jos ei tykkää ilmoittaa kyllä kovalla äänellä, että on paskaa.

Olen itse päiväkodissa töissä, enkä ole tällaista lasta koskaan nähnyt ennen.

Vierailija
6/7 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä käyttäydyin lapsena samoin kuin ap:n kuvaama tyttö, paitsi etten halannut oma-aloitteisesti.

Lapsena voi jo nähdä onko empaattinen ihminen. Toki toisen huomioimista voi aina kehittää.

Vierailija
7/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se ihan terve sitten. Ei se oo ihan normaalia semmonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi