Joku kysyi eilen, miksi olen iso, vaikka liikun paljon,
syy on se, että syön liikaa :) Mutta kiva olla silti sellaisessa kunnossa, että jaksaa liikkua siinä missä hoikatkin. Eilen reilu tunnin lenkki ja kilometrin uinti, tänään aamulenkki 1,5 h ja illalla vielä 50 min. reipas kävelylenkki.
Kommentit (18)
kysymys. Luulisi ihmisten jo tietävän, että liikunta ei laihduta.
en ole ollenkaan niin "löllö" kuin pari vuotta sitten liikkumattomana.
ap, ja paljon kuluu kaloreita mun liikkumisella.
mielestä varmaan ihan normaali, mutta omasta mielestäni iso. ap, ja kiitos kysymästä, koostani ei ole minulle mitään haittaa...
Itsepetos on parasta: tottakai kaikki "jaksaa" liikkua 2 tuntia, sillä pitää nippanappa kunnon tasasena jos joka päivä sen liikkuu!
Terkuin ex-fat, joka pääsi ekan kerran elämässään kuntoon 30- vuotiaana ja useamman lapsen saaneena.
Sanasi olisi olleet minun entisiä juttuja, mutta ei se todellakaan tarkoita että olet hyvässä kunnossa.
runsas liikuntamäärä mitään takaa, vaan se teho!
rapakuntoinen en esim. jaksaisi hölkätä puolta tuntia tai uida tuntia (lähes 2 km) putkeen. Ei ole itsepetosta. Tiedän myös mitä on olla rapakuntoinen. ap
rapakuntoinen en esim. jaksaisi hölkätä puolta tuntia tai uida tuntia (lähes 2 km) putkeen. Ei ole itsepetosta. Tiedän myös mitä on olla rapakuntoinen. ap
Itselleni tehtiin hiljattain kattava kuntotestaus, jonka mukaan olen todellakin keskimääräistä paremmassa kunnossa (hyvä kunto). Ja olen lievästi ylipainoinen, BMI on 27.
kuntoilijoitakin. Kolmella meistä oli tulos hyvä, muut kohtalaisia tai välttäviä. Mun BMI 30. ap
kuntoilijoitakin. Kolmella meistä oli tulos hyvä, muut kohtalaisia tai välttäviä. Mun BMI 30. ap
KYLLÄ AV TIETÄÄ!!NIH!!JOS PAINAA YLI 54 KG NI ON HYLJELAHNALEHMÄJÄRKKKKKKYLÄSKI!
ETTÄ SILLEEN!
PS.Menen taas aamulla pyörällä töihin ja illalla uimaan,jos 1700 m jaksais uida!Pyöräilyä tulee siis 7 km ja uinti päälle.Painan muuten 76 kg,ja tää rutiini on jo ollut 9 vuotta....mutta kyllä AV TIETÄÄÄ ETTÄ EI VOI OLLA TOTTA...BUAHHAHHA!!!
olen hyväkuntoinen ja energinen tässä painossa? ap
KYLLÄ AV TIETÄÄ!!NIH!!JOS PAINAA YLI 54 KG NI ON HYLJELAHNALEHMÄJÄRKKKKKKYLÄSKI!
ETTÄ SILLEEN!
PS.Menen taas aamulla pyörällä töihin ja illalla uimaan,jos 1700 m jaksais uida!Pyöräilyä tulee siis 7 km ja uinti päälle.Painan muuten 76 kg,ja tää rutiini on jo ollut 9 vuotta....mutta kyllä AV TIETÄÄÄ ETTÄ EI VOI OLLA TOTTA...BUAHHAHHA!!!
läski, laihduta? Olet siltikin liian pullero
Koska suurin osa täällä palstailijoista on laihoja läskejä,joille esim.toi mun päivän urheilumäärä on mahdoton,ei kerkii tai jaksa!Moni on myös kovin nuori,eikä kroppa ole ollenkaan sama 25 ja 39-vuotiaana.Mulla on nyt hyvässä kunnossa kroppa,on lihasta ja kurvia=).Tsemppiä ap,muodokkaat lihaksikkaat naiset on parhaimman näkösiä!!
Sunlaiset huonolla itsetunnolla varustetut pikkutytöt saa mut nauramaan =))
hyvä sitten jos olet hyvässä kunnossa, alkuperäisestä viestistäsi ei vain ilmennyt esimerkiksi se että hölkkäät.
sitä syöntiä sitten vähemmälle, niin et ole niin pullero..