Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kotikuntolaitteella mitään tulosta aikaan? Pukki toi crosstrainerin.

Vierailija
01.01.2012 |

Tänään kokeilin eri ohjelmia 20 min ja olin jo ihan puhki. Eipä ole paljon kuntoiltu. Paljonko päivässä olisi aloittelijalle sopiva tavoite? Siis haastava mutta ei mahdoton?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kaksi vuotta sitten lahjaksi kuntopyörän. Ensimmäisen kokeilun (15 min) jälkeen olin aivan puhki. En edes suihkuun jaksanut ennen lepotaukoa :D

Pikkuhiljaa pidensin aikaa ja nostin tehoja, ja yllätyksekseni huomasin kehittyväni.

Pari kk. myöhemmin poljin sujuvasti 90 min keskiraskaalla teholla.

Nykyään treenini ovat lyhimmillään 45 min. Sitä lyhyemmistä en saa enää mitään irti.

Poljen 2-5 kertaa viikossa, minulle se on sopiva treenimäärä.

Musiikin kuuntelu on minulla tehokkain kannustaja. Televisio tulee hyvänä kakkosena.

Ilman mitään viihdykettä en jaksa käyttää kuntopyörääni ollenkaan.

Vierailija
2/5 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos poljet joka päivä sen 20 sopiva vastus päällä, niin että hengästyt ja hikoilet. Pahin uhka on se että helmikuusta alkaen laite on ensin pyykkitankona ja sitten kesän jälkeen menee varastoon pois tilaa viemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kaikkiin isoihin lihaksiin, parantaa ryhtiä, kiinteyttää, virkistää mieltä ahkeraan käytettynä.

Ei muuta kuin katsot telkusta jotain lempiohjelmaasi 30-60 minuuttia ja mielellään 3-5 kertaa viikossa, jos et muuten kuntoile.

Sillä saa tosi hyvän kropan ja varsinkin tosiaan ryhdin! Ei tule selkä, niska tai hartiakipuja enää.

Vierailija
4/5 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyhmää kuin se onkin, en ehdi salille edes kertaa viikossa koska se vie ainakin sen reilun tunnin. Mutta tänäänkin sain 2 X 10 ihan helposti aikaa ja tosiaan heti mietin että miten helposti menisi puolikin tuntia jos olisi telkka. ap

Vierailija
5/5 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista oikein motivoivaa, jota kuunnellessa oikein hinkuat saada paremman olon ja vartalon. Osta kivat treenivaatteet ja pidä endottomasti kevyitä treenikenkiä jalassasi samalla.

Kunto nousee nopeasti, kun jatkat mahdollisimman usein. Huomaat sen äkkiä koko kropastasi ja olostasi.

Netistä löytyy jostakin myös ohjeita crossaamiseen, jos niitä ei tullut laitteen mukana. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän