Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä joku dementian alku vai mitä ihmettä?

Vierailija
01.01.2012 |

Olen ollut jo muutaman kuukauden tosi hajamielinen. Jos ajattelen, että kun menen kohta käymään ulkovarastossa, vien sinne esineen A. Kun tulen ulkovarastosta, huomaan, että enhän muistanutkaan viedä sitä esinettä sinne. Tämä tällainen on jo pikemminkin sääntö kuin poikkeus.

Äsken tein fetasalaattia. Plkoin ainekset ja tein lopuksi oliviiöljystä ja yrteistä kastikeen. Maistelin ja maistelin, että joku tästä nyt puuttuu. Lisää mausteita. Edelleen joku puuttui.

Tulin tänne tietokoneen ääreen ja tajusin, että siitä salaatista puuttuu feta.

Jotenkin alkaa jo huolestuttaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin miettinyt samaa, kun välillä kun pitää äkkiä sanoa vaikka jonkin työkaverin nimi, niin tuleekin ihan musta aukko että kuka se nyt olikaan..

Ja sama juttu jos jotain lähtee tekemään johonkin huoneeseen, niin sitten sitä kun pääsee vaikka keittiöön niin pysähtyykin miettimään, että mitäs tänne nyt tulinkaan tekemään.

Samaa dementian mahdollisuutta myöskin miettinyt :)

Vierailija
2/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oire äitini dementiassa oli, ettei osannut keittää pannukahvia ja tuhansia kertoja oil keittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan et se johtuu siitä että tässä on kaksi pientä pyörimässä jaloissa ja mulla on melkoiset univelat. Mä olen kömpelö ja hajamielinen, unohtelen asioita ja olen usein vaan tosi ärtynyt. Ja esimerkiksi kun kirjoitan jotain, teen paljon kirjoitusvirheitä, laskuja maksaessa viitenumerot on mulle painajaismaisia jne.

Vierailija
4/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetätkö? Oletko raskaana? Onko sinulla pieniä lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi