Onko sinulla crosstrainer?
Merkki ja malli?
Kehu ja moiti omaasi, niin onnistun valinnassani paremmin.
Etsin hyvää laitetta, erityisen tärkeä olisi jalkojen liikerata koska kärsin reumasta. Ei saisi olla "polkeva" askellus, vaan sellainen tasainen ja elliptinen.
Kiitos jos voit auttaa!
Kommentit (10)
paremmin. Meillä Citymarketin Avia(muistaakseni) merkkinen ja on kyllä toiminut, mutta kitisee, natisee ja vinkuu sietämättömästi. Kannattaa googlailla netistä kokemuksia, ainakin Tunturi niitä on valmistanut,urheiluliikkeet myy..
kannattaa käydä kokeilemassa. itse yllätyin useampien kitisemisestä, nitinästä ja vinkumisesta.
Tv:n ostoskanavalta aikanaan tilattu. Erittäin pehmeä liikerata, on mittarit jne. ja säätövaraa runsain mitoin.
Bremshey Orbit Ambition 16R.
Itse olen ollut tyytyväinen laitteeseen, vain kerran olen joutunut muttereita kiristämään kun alkoi kuulua sellaista pientä natinaääntä laitetta käyttäessä. Eipä sitäkään oikein voi viaksi laskea, ihan normaalia huoltoa siis. Muuten ei kyllä mitään ongelmia. Tykkään myös liikeradasta :) Mitäpä tuosta osaisi muuta sanoa, onhan se käytössä joka viikko tosin nyt tälläviikolla vähemmän kun flunssa iski :(
Linkki tuotteeseen ja tietoihin:
http://www.omasali-kauppa.fi/product/22/bremshey-orbit-ambition-16-cros…
meillä sellainen ja on tosi hyvä. Ei kannata ostaa halpaa, koska on yleensä huono ja ei tule tehtyä. Itse olen käyttänyt aktiivisesti tuota jo lähes 4 vuotta.
Tehdään samalla tehtaalla kuin Tunturi, sillä on sen tytäryhtiö. Samaa laatua, mutta halvempi. Kuitenkin Polar-yhteensopiva. Erittäin hyvä ja elliptinen liike ja todella tukeva . Ei nitinää tai natinaa. Painaa kylläkin. Ja jos sinulla on reuma, niin hanki sellainen, jossa vauhtipyörä edessä.
Mulla on etuvetoinen Tunturi juuri tuon elliptisen liikeradan takia, sillä polvet ovat heikko kohtani vaikka terve olenkin. Hyvin on toiminut jo melkein 3 v. Ei halvin malli, ja mielenkiinto on pysynyt yllä. Älä osta halpaa, kaveri osti ja totesi, ettei olis pitänyt: hajosi ja on Niinistö.
Energetics 7,1. Intersportista puoleen hintaan viime vuoden syksyllä, koska oli edellisen vuoden väritys (hopeanharmaa). Toivat ilman lisämaksua kaupasta kotiin koottuna, kotona antoivat opastuksen laitteen saloihin. Ihan paras peli, ei vingu eikä natise ja pysyy tanakasti paikoillaan, vaikka 90-kiloinen miehenikin sillä ajaa. Ei ole tarvinnut ruuveja kiristellä, vaikka on ollut toista vuotta käytössä. Siinä on pyörät alla, joten voi siirrellä huoneesta toisenn. Pyörät ovat aivan ehdottomat, ellei sinulla ole kotona kuntohuonetta, jossa se voi seisoa loppuikänsä paikoillaan. On sen verran raskas liikuteltava ilman pyöriä. Osta semmoinen, joka tosiaan on tukeva. Jotkut liikkuvat paikoillaan, ja siitä ei ole mitään iloa. Tässä minun mallissani on juurikin elliptinen liikerata.
Käytin sitä kyllä kuntosalilla, mutta en ole päässyt sinne vuoteen. Nyt polvi on leikattu ja ptäisi lähteä katsomaan mitä se kestää. Kovin kovat painot, hypyt ja potkut ovat ainakin kiellettyjen listalla.
Hei sinä jolla on Avia! Osaisitko kertoa mikä ko. crossarissa on painoraja? Olisin tosi kiitollinen tiedosta!