Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka harrastaisi liikuntaa ilman painonhallintatavoitteita?

Vierailija
01.01.2012 |

Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja väittää, ettei harrasta liikuntaa painonsa vuoksi. Hah! Kaikki tuntemani naiset liikkuvat vain ja ainoastaan siksi, että paino pysyisi kurissa. Miksi muuten liikkua ollenkaan, jos hoikkana pysyy sohvalla maatenkin?!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukkuekaverini ei todennäköisesti harrasta liikuntaa painonhallinnan vuoksi, vaan siksi, että se on hauskaa.

Ainoastaan läskit harrastavat liikuntaa laihtuakseen.

Vierailija
2/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussairauden pitämiseksi aisoissa.

Syys siis terveydellinen, mutat ei liity painoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan harrastustani, saan siitä niin paljon iloa ja elinvoimaa. On vain sattumaa, että harrastukseni on liikuntalaji ja pitää minut fyysisestikin hyvässä kunnossa :)

Vierailija
4/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vaikka kuinka monta naista, joiden syy liikkua on se, että laji, jota he harrastavat, miellyttää. Tuntemani naiset harrastavat esimerkiksi jalkapalloa, sulkapalloa, tennistä, uintia, kiipeilyä, tanssia, jääkiekkoa, käsipalloa ja taekwondoa.

Olen huomannut, että aika moni, jolle liikunta tarkoitta salilla tai jumpissa käymistä, pointti on painonhallinta tai kehonmuokkaus, ei liikunta itsessään.

Ei varmaankaan erikseen tarvitsisi edes sanoa, että myös itse liikun, koska se on kivaa.

Vierailija
5/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa, koska se pitää pääkopan kasassa ja lievittää stressiä. Kunnon punttitreeni tai juoksulenkki purkaa paineet. Jos en pääse liikkumaan 3-4 kertaa viikossa, tulen todella pahantuuliseksi ja vihaiseksi.

Vierailija
6/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan kuullut liikunnan lukuisista hyvistä terveysvaikutuksista, joita myös hoikan keho tarvitsee? Ei laiha ole sama asia kuin hyväkuntoinen! Ja vähintään kohtuullista kuntoa nyt varmasti jokainen haluaa pitää yllä. Sitten asia erikseen on tietysti myös puhdas liikunnan ilo. Meidän perheessä harrastetaan ainakin esim. sukellusta, seinäkiipeilyä, melontaa, uimista, kävelylenkkejä, erilaisia pallopelejä ja laskettelua ihan HUVIN VUOKSI, koska nämä lajit ovat mielestämme kivoja.

Ihan uskomaton ajatuskin, että liikuntaa harrastettaisiin vain painonhallintamielessä. Painon pudotukseen kun on helpompikin tapa, jos ei terveys/kunnon ylläpitäminen kiinnostaa: jättää vaan syömisen, ei tarvi edes sohvalta nousta.

Vierailija
7/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiha olen, mutta kunnossa pysymisen kannalta liikun.

Vierailija
8/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäni ei kestä jatkuvaa istumista/makaamista, niin on pakko liikkua -ja maalaiset ovat muutenkin tottuneet liikkumaan omin jaloin, on raitiovaunupysäkit sen verran kaukana. Painon muutokset suuntaan tai toiseen eivät kiinnosta.

Vaikea uskoa ehkä että muistakin syistä voi liikkua, kun on noin putkinäkö ettei muuta ymmärrä kuin omat painofiksaationsa.

Vierailija
9/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn myös uimassa, koska vesi rentouttaa ja uinnin jälkeinen väsymys tuntuu ihanalta.

Meillä on myös kaksi aktiivista koiraa, siksi että minusta on oikein kiva reippailla ulkona koirien kanssa.

Tästä kaikesta palkintona minulla on hyvä kunto ja pirteä mieli.

Vierailija
10/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesät talvet pyörällä.Talvella saa käyttää voimaa ja lihasjännitystä kun auraus ei toimi tai on todella jäinen keli.Lisäksi uimahalliin on pakko päästä pari kertaa viikossa!!Rakastan sitä tunnetta kun sydän jyskää ja läähätän altaan päässä =)!

Ja kyllähän se kivasti muokkaa kroppaa,lihasta ja naiselliasta kurvia sopivassa suhteessa!

Vierailija
11/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhdessä ketjussa aloittaja väittää, ettei harrasta liikuntaa painonsa vuoksi. Hah! Kaikki tuntemani naiset liikkuvat vain ja ainoastaan siksi, että paino pysyisi kurissa. Miksi muuten liikkua ollenkaan, jos hoikkana pysyy sohvalla maatenkin?!

jos harrastaa liikuntaa..

Vierailija
12/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseni ja suurinosa ystävistäni =)

Vierailija
13/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse olla todella rapakuntoinen hoikka? Minä en, mieluummin liikun ja pidän kuntoa yllä kuin makoilen sohvalla, vaikken painoni takia sitä tarvitsisikaan tehdä. Liikunnastaa saa jotain muutakin kuin kalorinmenetystä.

Kuolee ainakin terveempänä kun liikkuu :)

Vierailija
14/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastavani liikuntaa vain ulkonäkösyistä. En painonhallinan vuoksi, koska sen puolesta minulla ei ole ongelmia, vaan käyn kuntosalilla vain sen vuoksi, että takapuoli olisi pyöreä eikä allit roikkuisi.

Jos lihakset eivät tarvitsisi vahvistusta, en varmaankaan harrastaisi.

Vierailija
15/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastan esim. liikuntaa harrastuspiirissä, siellä on erikuntoisia ja eripainoisiakin. Mun on surku sellaisia, jotka ei oikeasti pidä liikunnasta ja harrastaa sitä vain itsensätrimmauksen takia. En ainakaan itse haluaisi käyttää monta tuntia viikossa asiaan, joka on vastenmielistä tai puolivastenmielistä!

Tosi kamalaa lukea, että joku niin tekee..

Vierailija
16/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen aineenvaihdunta, etten liho sohvalla maatenkaan :). En siis juokse hallitakseni painoani vaan ainoastaan siksi, että hallitsisin stressin paremmin (ja siksi, että urheilemisesta tulee hyvä mieli). Aivan yhtä hoikkana olen pysynyt silloin, kun en ole urheillut.

Vierailija
17/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin liikkunnasta, varsinkin hölkkäilystä metsäpoluilla. Siinä unohtuu murheet, saa raitista ilmaa ja pääsee luontoon. Paino ongelmia ei ole ollut 20vuoteen joten ihan omaksi iloksi liikun, siitä tulee helposti tapa jota kaipaa. Näin ainakin minulla.

Vierailija
18/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin harrastavan vain lajeja, joita rakastan. Voisin lasketella, tanssia ja skeitata määrättömiin, se on parasta mitä tiedän.

Vierailija
19/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti rakastan omia lajejani.

Liikunnanohjaajani liikkuu, mm siksi, ettei painonsa laskisi. Tokihan liikunta on hänelle myös ammatti ja intohimo.

Vierailija
20/31 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapas kun ikää tulee. Tunnen vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka harrastavat liikuntaa ilman painonhallintatarkoitusta. Yli nelikymppisenä on tärkeää pitää lihasmassaa ja perukuntoa yllä pienellä kuntoilulla, vaikkei tähtäisi mihinkään kilpasuorituksiin, eikä kehonmuokkaukseen, eikä painonhallintaan sitäpaitsi juurikaan ole apua mistään perus kuntoliikunnasta.