Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

umpiujassa

Vierailija
01.01.2012 |

mitä mää teen?ies on tovin viestitellyt naispuoleisen työkaverin kanssa..olen miljoona kertaa saninut että lopettaa,se satuttaa minua.Viestit on kyllä oolu ihan kaveripohjaisia kunnes..periaatteena meillä on ollut että toisen puhelimeen Ei kosketa,tarve kuitenkin katsoa kasvoi viime yönä.Tunsin pahaa oloa selailessa mutta en enää..siellä jo toivotellaan hyviä unia ym...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa kuienkin hankaloittaa 1,6 v.poikani...

Vierailija
2/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa se "umpikuja" voi hyvinkin olla sinussa itsessäsi, eikä riipu miehen tekemisistä eikä tekemättä jättämisistä.

Mieti tarkkaan, ja keskustele miehesi kanssa, että miksi juuri tämän naisen kanssa viestittely on niin tärkeää? Miksi mies jatkaa sitä vaikka tietää sinun loukkaantuvan siitä?

Toinen kysymys on se, että miksi sinä loukkaannut? Pelkäät menettäväsi miehesi tuolle naiselle? Itsetuntosi on muutenkin heikko, ja sinä pelkäät ja ahdistut paljon muustakin?

Muista se perusasia, että et sinä voi määrätä miehesi tekemisiä. Et sinä voi käskeä lopettamaan sitä etkä tätä, se on miehen oma päätös.

Joku mies juo, joku kulkee kavereidensa kanssa ties missä, joku viestittelee muille naisille ... paheensa kullakin. Jos vaimo käskee lopettamaan, sillä ei ole mitään muuta merkitystä kuin vähän yllykettä jatkamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osu ja uppos...itsetunto heikko,kyllä,olen useampi vuosi sitten ollut samassa tilanteessa ja sinne meni mies...itsetunto nollissa kyllä,olet justiis oikeessa :) loukkaannun siitä että selän takana pitää kirjotella ja kun kysyn asiasta,kieltää kaiken...

Vierailija
4/4 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on harvinaisen selvä. Lähe lätkimään ja unohda tollaset äijät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä