Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dingon paluu ja myötähäpeä

Vierailija
11.11.2005 |

Liittyisikö joku kanssani häpeämään Neumannin puolesta. On noi radiossa soivat kappaleet niin huonoja. Sävellyksiä en kehtaa arvostella kun ei oo nuottikorvaa suotu. Sanoista sanoisin, että jos ei osaa tehdä joko tarttuvia yksinkertaisia tai hienoja tarinoita niin pyytäis jonkun joka osaa. Ja se video, tarviiko edes sanoa mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vie kultaiset muistot lapsuudesta ja nuoruudesta ihan rapakolle... joku häpy sentään, ettei pilaa toisten dingo-muistoja....

Vierailija
2/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta saat kumppanin.

kyllä kannattais neumannin ja kumppaneiden kehittää jotain muuta toimeentuloa eläkepäivien häämöttäessä ettei aina rahapulassa tarvi alentua huoraamaan omalla (kadotetulla) maineella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä oli vielä nuoruuden intoa ja yritystä mukana;) ja itse oli 11 vee... nyt mukana ei oo kun rahanpuute ja vanhalla maineella ratsastamisen yritys... nyyh.

Vierailija
4/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastihan Neumannin ääni on kyllä aina ollut ihan onneton. Ei noita kestä kuunnella ollenkaan. Viitsiiköhän joku 80-luvun Dingo-fani vielä innostua?

Vierailija
5/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuntee todella syvää myötähäpeää*

Vierailija:

Liittyisikö joku kanssani häpeämään Neumannin puolesta. On noi radiossa soivat kappaleet niin huonoja. Sävellyksiä en kehtaa arvostella kun ei oo nuottikorvaa suotu. Sanoista sanoisin, että jos ei osaa tehdä joko tarttuvia yksinkertaisia tai hienoja tarinoita niin pyytäis jonkun joka osaa. Ja se video, tarviiko edes sanoa mitään.

Vierailija
6/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipa raasu. Olen melkoisen varma, että hän kuvittelee yhä näyttävänsä samalta kuin Dingon kulta-aikoina, vaikka nykyinen olemus on lähempänä Hectoria kuin entistä Neumannia... Ja hiio-hoi, nyt taas seilataankin! Nipa taisi unohtaa, että tuossa välissä vannoi länkkärijuttujen nimeen (" mä oon skidistä asti tuntenut nää cowboy-jutut omakseni..." Ootteko käynyt westernrockin sivuilla lukemassa sitä " olen ratsastanut kohti auringonlaskua" -potaskaa, hehhee!?), ilmeisesti eivät kuitenkaan myyneet joten nyt onkin taas merimiesmeinigit in (joista Dingo-aikoina hehkutti jatkuvasti... " mä oon skidistä asti tuntenut vetoa merelle..." ). Voi voi.

Vierailija
7/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa tekee, etsisi Nipa jotain ihan muuta työtä itselleen...

Vierailija
8/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittää pukeutua nuorekkaasti, aaarrrgghhh

Vierailija
9/13 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista nuoresta miehestä on tullut pönäkkä keski-ikäinen... Niinhän me (lähes) kaikki tietysti vanhenemme, mutta mieluummin olisín säilyttänyt nämäkin artistit muistoissani nuorina ja vetreinä.

Joka tapauksessa Evellä on aina ollut parempi ääni kuin Nipalla.

Vierailija
10/13 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanoi rocksin mike monroe ja andy mccoy, laihoja on mut naamasta ihan zombien näköisiä ja varmaan ihan samat kuteet päällä kiun 20 v sitten! se mike näyttää jo enemmän michael jacksonilta...

Vierailija
11/13 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt heitä livenä? Lavalla Mike ja Andy ovat edelleen kuin 20v sitten, MIKÄÄN ei ole muuttunut, olin joskus kuin puulla päähän lyöty, että jätkäthän ROKKAA edelleen, meininkiä, täydellistä ja hyvältä kuulostavaa löytyy kuin pienessä kaupungissa, aidosti.

Erona Dingoon on se, että Mike osaa laulaa ja Andy on loistava kitaristi, ja heille rock´n´roll on elämäntyyli, toisin kuin näille avuttomille pelleille, jotka eivät koskaan olleetkaan mitään kuin suomalaisille faneille parilla hitillään.

Vanhat rock-kukot ja karisman tunnistaa, eikä kummankaan ulkonäkö ole muuttunut juurikaan. Laihoja ja vetreitä kavereita samalla meiningillä kuin aina. Esim. viime kesän yllätys keikka Stockmannin katolla osoitti, että Hanoi Rocks toimii missä vain.

Vierailija
12/13 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan nyt väitä, että Keith Richardsin naaman pitäisi näyttää samalta kuin v. -65? Rokkari saa vanheta, sen voi vain tehdä niiin monella tavalla. Neumannin tapa on säälittävä, Mike ja Andy vanhenevat kuten roktähden kuuluukin...rocknroll näkyy kasvoista:)

Vierailija
13/13 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ne oli kylla paskoja jo ihan alusta asti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi