Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden vuoden lupaus - hakeudun hoitoon...?

Vierailija
31.12.2011 |

Jos vain saan jostan voimaa ja pystyn...

Olen miettinyt asiaa jo jonkin aikaa ja tänään havahduin siihen, et jokin mussa on vikana. Tämän päivän saldo:

- olen haukkunu 4 vuotiaan typeräksi pennuksi pariin otteeseen

- itkin lasten nähden lähes koko aamupäivän

- kehotin 4 ja 6 vuotialle kertomaan isälleen, et se ehtisi heille uuden äidin

- olen raivonnut lapsille pienimmistäkin asioista

- haukkunut lapsille itseni huonoksi äidiksi ja et heille olis parempi jos äiti lähtis

- soittanut jatkuvasti miehelle töihin ja käskenyt sitä kotiin, kun en kestä

Kun mies tuli töistä se nyt lähti lasten kans ulos ja hampurilaiselle. Sama miten käyttäydyn se ei huomaa mitään - tai halua huomata. Joskus suuttuu ja käskee lopettaa temppuilun - kohtelee kuin lasta. Nauraa jos mainitsen jotain hoidosta... Välillä yritän olla mahdollisimman kamala, ettei muu perhe kaipais mua niin paljon jos lähtisin. Itseni tappamisesta en haaveile, vaan siitä et pakkaisin laukut ja vain lähtisin... En vaan pysty, kun kuitenkin rakastan lapsia liikaa. Vaikka parempi varmaan kaikille jos lähtisin? En tiedä miks oon nykyään tällainen. en ollenkaan oma itseni.

Eipä hirveesti huvita uutta vuotta juhlia. Onneksi tänään ei tartte mennä minnekään, mut huomenna olis pakko mennä ystävä perheen luo. Silloin pitää taas esittää et kaikki hyvin - tiedän ettei kukaan mun ystävä tai työkaveri osaa aavistaa mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa ajattelemasta että olet korvaamaton. Lapsesi eivät mene pilalle vaikka ottaiait viikossa omaa aikaa useampaankin kertaan ilman perhettäsi.

Vierailija
2/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hoitoon hakeutuminen välttämättä huono idea ole. Joskus ulkopuolinen voi huomata paremmin, mikä mättää, kun itse on niin oman pahoinvointinsa sisällä. Saatat olla yliväsynyt, jossain kriisissä, kenties menneisyydessä tulleet haavat ovat alkaneet oireilla, tai olet sairastunut syystä tai toisesta masennukseen. Älä tuhlaa elämää pahoinvointiin ja kulissien ylläpitoon. Varaa lääkäriaika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä tarviit lomaa perheestäsi. Ehkä sun todellakin pitäisi järjestää itsesi johonkin lomapaikkaan. Sellaisia on.

Viime viikollahan täällä oli joku toinenkin - vai olitko se sinä - joka halusi kadota perheeltään vähäksi aikaa.

Ehkä pitäisi perustaa sellainen talo kadonneille, minne voisivat häipyä vähäksi aikaa eikä kukaan löytäisi, mutta poliisi ei myöskään alkaisi etsiä kun ihmiset ovat ihan turvassa siellä kadonneiden talossa!

Tämä on nykyaikaa!

Vierailija
4/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä tarviit lomaa perheestäsi. Ehkä sun todellakin pitäisi järjestää itsesi johonkin lomapaikkaan. Sellaisia on.

Viime viikollahan täällä oli joku toinenkin - vai olitko se sinä - joka halusi kadota perheeltään vähäksi aikaa.

Ehkä pitäisi perustaa sellainen talo kadonneille, minne voisivat häipyä vähäksi aikaa eikä kukaan löytäisi, mutta poliisi ei myöskään alkaisi etsiä kun ihmiset ovat ihan turvassa siellä kadonneiden talossa!

Tämä on nykyaikaa!

Vierailija
5/5 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis tyhmintä mitä voisit tehdä! Toi on elämää ja sitä että eletään jossain ihmiselle epäluonnollisessa oravanpyörässä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan