Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muita jotka möllöttää vaan kotona tänään?

Vierailija
31.12.2011 |

miksi et juhli uutta vuotta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset on sen verran pieniä ja yksi niistä säikkyy rakettejakin että ei viitsitä lähteä mihinkään niitä katsomaan, omalta pihalta nähdään tarpeeksi. Tietysti toinen vanhemmista voisi jäädä lasten kanssa kotiin ja toinen lähteä juhlimaan mutta ei sekään tuntuisi reilulta. Niinpä ollaan kotona, syödään hyvin ja illalla lasten nukahdettua otetaan vähän kuohuvaa ja katsotaan hyvä leffa.

Vierailija
2/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas, kun lapsesi tulee teini-ikään, silloin sinäkin möllötät kotona ja juhlit minkä voit selvinpäin.

Kokoajan odotat, koska puhelin soi, siellä soittaa lapsesi/lapsesi kaveri/tuntematon/poliisi/sairaala.

Odotat, vaikka tiedät että oma lapsesi käyttäytyy hyvin, muut ei välttämättä ja sitten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta ... ihan turha juhla ja tällänen keinotekonen...

Vierailija
4/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkuja syödään ja katsellaan raketteja parvekkeelta. Ihana ilta siis tiedossa.

Vierailija
5/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaan uutena vuotena vaan jokikinen viikonloppu kun nuori lähtee iltaa viettämään. Raskaaksi käy välillä.

Vierailija
6/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee 22 töistä. Minä vauvan kanssa kotona. Olisin halunnut viettäämukavan perhe uuden vuoden.mutta ei taida onnistua. Kun vaan riidellään miehen kanssa niin ei kiinosta mitään perhettä leikkiä.

Vierailija
7/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on unilääkkeet ihan vaan tätä tulevaa yötä varten, en ikinä uskaltautuisi ulos, mies käy lasten kanssa katsomassa ja minä syön kynsiäni kotona radio täysillä. Taustalla traumaattinen kokemus noista paskapaukuista.

Vierailija
8/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dvd.n ja herkutella. Hyvää uutta vuotta kaikille!

Vierailija
9/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jään kotiin peiton alle katsomaan hömppää herkkujen kera ;).

Vierailija
10/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vaan uutena vuotena vaan jokikinen viikonloppu kun nuori lähtee iltaa viettämään. Raskaaksi käy välillä.

Kun tästä olis äitiysneuvolan täti puhunut, olisin jättänyt lapsen tekemättä.

En ymmärrä miten tästä selviää. Univelan määrä on uskomaton. Ja koskahan olen rentoutunut viimeksi, en edes muista. Siiderit happanee jääkaappiin.....kyllä äitinä oleminen on ihanaa :D

Vierailija
11/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka on minun synttärit.

Vierailija
12/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona, lapsi meni hoitoon mummolaan, kun mulla olisi ollut juhlat tiedossa, mutta kipeenä täällä sitten yksinäni möllötän ja jätän bileet väliin. Kasa elokuvia on ja herkkuja varattuna, mutta eipä ne maistu millekään... Mutta ihan kiva näinkin nauttia rauhasta :). Hyvää Uutta Vuotta kaikille möllöttelijöille!

Vierailija
13/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan uudenvuodenaatot töissä. Nyt ollaan kotona vauvan kanssa kahdestaan ja mies on töissä.

Mukavaa ja rauhallista. Syödään hyvin ja möllötellään.

Vierailija
14/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksikö? Kukaan ei ottanut yhteyttä, enkä minä ottanut keneenkään yhteyttä. En nähnyt tarvetta. Lapset lähtivät tänään isälle.

Vierailija
15/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kutsunut kekkereihin enkä itse jaksanut kysellä mitä menoja olisi. Laitoin just pyykkikoneen pyörimään ja sinne meni kaikki potentiaaliset bilevaatteet, joten nyt en enää voisi minnekään lähteäkään :)

Mun uudenvuodenlupaus on alkaa sosiaalisemmaksi ja aloitankin sen heti loppiasiviikonloppuna kun lähden tuttavaporukan kanssa Köpikseen.

T: Sinkku

Vierailija
16/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käy samoin kuin viime vuonna, olohuoneen ikkunasta tulee näkymään upea ilotulitus

Vierailija
17/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötellään yhessä' =))!

ap

Vierailija
18/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötellään yhessä' =))!

ap

Flunssapotilaana sohvan pohjalla tuijotan telkkua ja palstailen. En kyllä valvo puoleen yöhön jos tulee unelias olo aikaisemmin.

Vierailija
19/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ja pieni taaperokin kotona. Mies menee töihin. Mua vituttaa. Lapsella vatsavaivoja, liekö allergiaa.. syö huonosti. Yhtä taistelua tuo syöminen aina vaan! Itkettää. Möllötän tällä hetkellä makkarissa yksinäni itku kurkussa.

Vierailija
20/26 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllötän siis ihan yksin. Mies lähti vanhaan kotikaupunkiinsa juhlimaan. Pyysi kyllä minua mukaan mutta en jaksanut lähteä. :) Jotenkin en osaa juhlia silloin kuin pitäisi (vappu, juhannus, uusi vuosi). Meillä "juhlitaan" sitten muuten kyllä ilman mitään syytä silloin kun ollaan juhlatuulella. Tänään vietän kotona yksin iltaa ihan kuten viettäisin normaalinakin lauantaina. :)