Kumman kaa: Lauri Tähkä vai Mike Monroe?
Kommentit (31)
Monroen silmät on niin oudot? Näyttävät ylisuurilta kun valkuaista näkyy luonnottoman paljon. Valitsen Tähkän, jolla vähemmän oudot silmät. Ei nekään normaalit...
Mike on liian diiva mun makuun. Lauri on aito :)
Monroen silmät on niin oudot? Näyttävät ylisuurilta kun valkuaista näkyy luonnottoman paljon. Valitsen Tähkän, jolla vähemmän oudot silmät. Ei nekään normaalit...
http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Michael+Monroe+Mobile+Backstage+Pres…
Monroe tietty ja puhtaasti ihanan ja nöyrän luonteen takia.
Monroe on liian ruipelo minun makuuni. Ei se Laurikaan mikään iso ole, mutta hänellä taitaa olla vähän lihaa luiden päällä.
ihana luonne, ihana mies! niin hellä ja lempeä...
mutta Mike on oikea tähti ja silti nöyrä mies.
Tähkäpää on liimaletti jolla asenne ihan hanurista.
ettekö te tiedä, että tähkä petti avioliitossa, eli petturi. en tykkää sellaisista miehistä. monroella on hyvä luonne. ehdottomasti se!
Miken hiukset kutittaa naamaa liikaa ja se hiuslakan haju....
ettekö te tiedä, että tähkä petti avioliitossa, eli petturi. en tykkää sellaisista miehistä. monroella on hyvä luonne. ehdottomasti se!
Sori, mä olen aina luullut että se on "kumman kaa sillai"...
no jos ois IHAN pakko valita, niin Monroe, mutta kumpikaan ei kyllä iske.
kilpirauhasen vajaatoiminta. Se aiheuttaa silmien ulkoontumisen.
En koskisi Tähkään edes pitkällä kepillä enkä tajua mitä joku siinä näkee?! Ällötys!
Monroe symppis ja niiiiin lutunen :)
Silmien ulkonäkö johtuu muuten kilpirauhas sairaudesta,kun joku sitä ihmetteli.
Se näyttää mieheltä eikä joltain ihme peikolta.
pelleltä se näyttää eikä mieheltä. Toisin kuin Mike!
on vaan YKS tuijottava silmä, Mikellä kaks. Mut silti ei kumpikaan. Pusu Elan kaljulle
Lauri ja Mike ovat kumpikin omalla tavallaan yök!
Mikellä on/oli vissiin joku kilpirauhasen liikatoiminta siaraus, ja sen takia sen silmät on tavallista ulommat ja suuremmat. Näin luin hänen kirjastaan.
tietenkin Mike