Jos katsot Runoraatia, Simpsoneita, Sinkkuelämää-sarjaa tai A-studiota, olet todennäköisesti
melko korkeasti koulutettu.
Pitääkö teillä paikkaansa?
Kommentit (17)
Jos katsot Runoraatia, Simpsoneita, Sinkkuelämää-sarjaa tai A-studiota, olet todennäköisesti melko korkeasti koulutettu.
Pitääkö teillä paikkaansa?
Minä olen laitoshuoltaja ja katselen noista kaikkia muita paitsi Simpsoneita. Olen ihan pohjasakkaa siis, voi että..Kuinkahan tuo osaa edes lukea,ihmettelee ap varmaankin. Voin myös kertoa kuuntelevani klassista ja olen lukenut mm.Hugo Simbergin ja Albert Edelfeltin elämäkerrat. En kerro keitä ovat korkeasti koulutettuna ihmisenä ap varmasti tietää. Lempirunoilijoitani ovat Uuno Kailas ja Kaarlo Sarkia. Kuule ei se sivistys tule korkeasta koulutuksesta. Minä olen tavannut monenlaista ns.korkeasti koulutettua ja se ei ole todellakaan laadun tae.
Minä olen laitoshuoltaja ja katselen noista kaikkia muita paitsi Simpsoneita. Olen ihan pohjasakkaa siis, voi että..Kuinkahan tuo osaa edes lukea,ihmettelee ap varmaankin. Voin myös kertoa kuuntelevani klassista ja olen lukenut mm.Hugo Simbergin ja Albert Edelfeltin elämäkerrat. En kerro keitä ovat korkeasti koulutettuna ihmisenä ap varmasti tietää. Lempirunoilijoitani ovat Uuno Kailas ja Kaarlo Sarkia. Kuule ei se sivistys tule korkeasta koulutuksesta. Minä olen tavannut monenlaista ns.korkeasti koulutettua ja se ei ole todellakaan laadun tae.
ja olen koulutukseltani restonomi eli ammattikorkeakoulun käynytja ylioppilas.Eli en nyt mitenkään kovinkorkeasti koulutettu....
Sinkkuelämää en enää jaksa neljättä kertaa, mutta hyvää viihdettä oli aikanaan. Simpsoneita katsoisin heti jos tulisi uusia jaksoja.
Jos pitäisin tv:tä auki taustalla, katselisin uutisten päälle A-studion, mutta nykyään luen uutiset vain lehdestä ja netistä. Kirjallisuus on rakkain harrastukseni, mutta Runoraati vaikuttaa aivan pöljältä ohjelmaidealta, ja jos juontaja on se joka luulen, en pidä hänestäkään.
Tai ainakin minun mielestäni sellaiset tekotaiteelliset muka erittäin fiksut ihmiset katsovat runoraatia.
Sinkkuelämää on lapsellinen. Simpsonit oli ihan ok-JOSKUS LUKIOIKÄISENÄ!
Noista katson ehkä vain A-studiota. Ja olen korekasti koulutettu.
...olet todennäköisesti aika kalkkis!
Simpparit jäi sinne 90-luvulle. Ketä se enää huvittaa?
Enkä nyt pitäisi tuota Sinkkuelämääkään minään älykköohjelmana,
Olen korkeasti koulutettu ja katson suunnilleen lueteltuja ohjelmia. Ennenkaikkea olen katsomatta niitä ohjelmia, joita lueteltiin vähemmän koulutettujen suosikeiksi.
Ei tarvitse kuin vilkaista tätä palstaa niin huomaa vähemmän koulutettujen seuraavan tosi-tv:tä ja saippuasarjoja. Ja sekin on selvää että ne passivoivat.
Keskustelut pyörivät naisesiintyjen ulkonäön ympärillä - kaunis/ ruma, vanhan näköinen, liian laiha tai lihava - eikä se siitä etene eikä nouse.
Onkohan tuossa otettu huomioon sitä, että nuoret ovat korkeammin koulutettuja kuin vanhat? Ne tradenomitkin ovat keskimääräistä korkeammin koulutettuja. Tämä siis ei ole tarkoitettu tradenomien mollaukseksi.
Tämä humanisti on opiskellut kirjallisuustiedettä, mutta ei katso ikinä Runoraatia. Olen kolmekymppinen ja viime aikoina olen katsonut näitä: Täydelliset naiset, Kylmä rinki, Muodin huipulle, Simpsonit, South Park, Downton Abbey, Top Chef, Frasier, Pikku Britannia, Moderni perhe ja Pasila. Ajankohtaisohjelmia ja dokumentteja ei tule juuri seurattua. Luen mieluummin lehtiä ja kirjoja sen ajan.
Kyllä minä uutisiakin katselen, kuuntelen ja luen. Harvoin sieltä tulee mitään mieltä ylentävää pikemminkin alentavaa. Ja sillä nyt ei sitten sivisty jos taas jossain on tapettu itsemurhaiskussa 50 ihmistä tahi Katainen pistää kansan maksamaan lisää veroja. Niin tai 5 ydinvoimalan rakennustyöt eivät edisty.
ja oon kouluttamaton juntti. Kelpaako?