Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Janica loukkaantui:"En ole huono äiti"

Vierailija
30.12.2011 |

Janica on pahoittanut mielensä nettikirjoituksista, joissa häntä haukutaan huonoksi äidiksi.

Taustalla lienee se, että Janica tekee striptease-keikkoja ja osallistui BB-kisaan, mikä sitten vei täyden ajan, yli kolme kuukautta.

- Kaikki jotka minut tuntevat, tietävät, että olen ylihyvä äiti. Lapset ovat tärkein asia elämässäni ja teen heidän eteensä vaikka mitä, kertoo sympaattinen Janica.

Janican perheeseen kuuluu poika ja tyttö. Janica erosi muutama vuosi sitten ja elää nyt sinkkutaloutta omassa kotitalossaan Kirkkonummella.

- Toivon että ihmiset oikeasti ajattelisivat omilla aivoillaan ja ottaisivat selvää millainen ihminen lopulta olen, sanoo Janica.

Perjantaina Janica palasi risteilyltä. Edessä on uuden vuoden juhlinta perheen kesken.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettamuksen sinun huonosta äitiydestäsi? Puolustuskannalle ainakin nousit samantien. Miksi siis teet samaa toiselle naiselle samoilla perusteilla ja koet oleasi siihen oikeutettu?

tahi sänkytaitojaan televisiossa koko kansalle, niin sitten olen sellainen. Ja aika moni muukin tässä maassa.

ja rajoituksinesi. Toivottavasti et siirrä tuomitsevuuttasi lapsiisi.

Eihän siinä mitään pahaa ole jos on äiti-ihminen ja seksikäs/seksistä nauttiva. MUTTA noiden asioiden tekeminen julkisesti ja televisiossa ei ole suotavaa ja soveliasta. Itselläni saman ikäiset lapset kuin janicalla ja voi herranjestas mikä haloo tulisi jos itse olisin vastaavaa tehnyt:/ Kyllä koululaiset nekevät ja kuulevat ja muutenkin tuossa iässä hihitellään ja/tai yökötellään seksijutuille.

Vierailija
22/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän strippari vaikka treenaamaan tankotanssia tai helmishowta whatever. Bye.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää, että silti on hyvä äiti, niin ei tiedä äitiydestä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme