Miksi toi Krista (Voice of Finland) oil niin super ärsyttävä?
Mikähän piirre siinä oikein mua ärsytti. Ihan nätti tyttö, eli mitään kateus juttua en meinaa. Kun sitten taas se tumma tyttö joka oli tosi nätti ei ärsyttänyt yhtään. Tossa oli jotain niin super ärsyttävää, että en kestä?
Kommentit (20)
itse tykkään tummista naisista ulkonäköisesti, eli en oikein osaa noita vaaleita niin ihastella, enkä kadehtiakaan sen kummemmin, Jotenkin sai tosiaan sen kuvan, että on kusta jo nyt päässä?
ap
Oli vähän sellainen huomiohakuisen oloinen. Tulee mieleen että olis aika sellainen minäminätyyppi. No ei toki voi tietää, ehkä on vaan hyvä vetämään tuollaista showmeininkiä. Mutta joo, ärsytti muakin. Tosi nätti ja sinänsä karismaattinen, mutta ei ehkä kovin aikuismaisen oloinen. Siis vähän kuin olisi jäänyt sellaiseen teinin "kattokaa MUA" -vaiheeseen. Tosin aika moni esiintyjä varmaan on :D Vaikka tavallaan tyyppinä olikin vähän ärsyttävä, niin toisaalta osaa varmaan vetää hyvää showta.
Laurikin sanoi sille, että jos sä haluat oikeasti suureksi tähdeksi, niin pissi ei saa olla tässä kohtaa jo päässä. Että pitäis hiukan muuttaa omaa asennetta. Mutta eihän se mennyt sille perille ollenkaan.
Ärsyttävä.
Varmasti ois potentiaalia vaikka mihin, mutta se asenne.. uh. "Mä oon esiintynyt JOKAISESSA Suomen baarissa ja ravintolassa". Joo, niin varmaan.
niin itsevarma, se ihmisiä, ja ainakin mua ärsytti
Laurikin sanoi sille, että jos sä haluat oikeasti suureksi tähdeksi, niin pissi ei saa olla tässä kohtaa jo päässä. Että pitäis hiukan muuttaa omaa asennetta. Mutta eihän se mennyt sille perille ollenkaan.
Ärsyttävä.
Varmasti ois potentiaalia vaikka mihin, mutta se asenne.. uh. "Mä oon esiintynyt JOKAISESSA Suomen baarissa ja ravintolassa". Joo, niin varmaan.
Joo Tähkä puhui kyllä rohkeasti asiaa. Muhun tekee syvän vaikutuksen ne, jotka ovat esiintyjiä siksi, että rakastavat musiikkia ja ovat hyviä siinä. Eli annetaan sen musiikin olla pääosassa. Toisia tuntuu motivoivan musiikki ja toisia se, että saa itse olla esillä. Tämä kisaaja selkeästi halusi itse olla pääosassa, tuntui että ei sillä musiikilla niin väliä (vaikka siis laulutaito ihan hyvä olikin) kunhan MINÄ pääsen stadionille esiintymään. Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Itse tykkäsin tosi paljon enemmän siitä ukulelea soittavasta tytöstä. Jotenkin aidon oloinen ja hauska ääni.
niin itsevarma, se ihmisiä, ja ainakin mua ärsytti
Mutta toisaalta itsevarma voi olla niin monella tavalla. Mun mielestä sellaiset eniten itseään ja omaa olemustaan "tyrkyttävät" eivät lopulta ehkä ole niitä itsevarmimpia. Mutta kuten sanottu, hyvää showta veti, ei siinä mitään. Sopisi varmaan hyvin musikaalitähdeksi tms.
ärsyttää suomenruotsalaisuus,aksenttihan kuului selvästi? Elävät pitempään, ovat onnellisempia ja iloisempia.
Mut mun mielestä se oli jotenkin tosi ihana. Ajattelin kyllä samaa, että se saattaa monia ärsyttää... tuollainen itsevarmuus ja asenne ei ole tyypillistä suomessa eikä tavallaan sallittuakaan. Kriittisenä täysheteronaisena katsoin naista todella ihaillen, mietin että ei häntä kauniimpaa naisartistia suomessa vielä olekaan. ps en oo krista
En osaa sanoa miten. Mutta taitava toki oli, sitä ei käy kieltäminen.
Kiva ohjelma tuo oli muutenkin:)
http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/the-voice-of-finland---krista-s…
Tossa ei ollut niin ärsyttävä.
Niitä ei jaksais katsoa kymmentä sekuntia kauempaa.
Juurikin niin. Minusta hän on kaunis tyttö mutta se luonne oli jotenkin sellainen "pissis" jos voisi niin sanoa. Teennäinen... :)
Sehän oli eilen Enbuske-Linnanahdeohjelmassa ja edelleen vaan tahtoo karvat nousta pystyyn kun Kristaa katson. On jotenkin hyper... no, kaikkea. Hektinen, pinnallinen, lapsellinen. Mulle tulee oikeastaan paha olo kun näen Kristan haastattelussa tms. koska jotenkin hänestä paistaa läpi epätasapainoisuus ja jonkinlainen huono itsetunto, jopa mielenterveyden ongelmat. Ei ole aito vaan feikkaa ja yrittää esittää ja miellyttää. Karseeta. Olis rehellinen itselleen.
Hyvä äänihän tytöllä on, mut siihen se jääkin. Teennäisyys ja ylinäytteleminen on ärsyttävää. Se ei tuu siitä ihmisestä luonnostaan. Katsoin youtubesta kyseisen henkilön New Yorkin reissua. Voi pyhä sylvi, ku on rasittava. En kestäis tollasta teennäistä ihmistä kauaa.
Tuntuu et on ehkä liikaa rakastunu itteensä. Jos keskittyis enemmän laulamiseen ja tulkintaan, unohtais oman erinomaisuutensa vois olla hyväkin. Se joka tietää olevansa hyvä jossain, ei tuo itteensä noin paljo esille, vaan antaa osaamisen puhua puolestaan.
Ja minusta oli tosi kohtelias, mukava ja elämäniloinen nuori nainen. Tekee täsysillä ja ymmärtää viihde-elämän säännöt.
Ylimielisyys, teennäisyys, minäminäminä-meininki, liika itsevarmuus ja tuntuu kun kokoajan kävisi vähän ylikierroksilla.
Ylimielisyys, teennäisyys, minäminäminä-meininki, liika itsevarmuus ja tuntuu kun kokoajan kävisi vähän ylikierroksilla.
mieleen sellainen kaksisuuntainen mielialahäiriö ihminen, jolla oli ylikorostunut maaninenkausi. Kaunis nainen silti ja hyvä veto:)