Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te toisella kierroksella olevat n. 35-vuotiaat ja yli treffailijat,

Vierailija
30.12.2011 |

miten on, menettekö nyt vanhoilla päivillänne suoraan ekoilla treffeillä sänkyyn vai pihtaatteko vielä muutamien treffien ajan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kierrätysnainen.

Vierailija
2/12 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on aina ollut ja on nykyäänkin, ja nille jotka panttaapiparin antamista pitää sanoa että rauhanyhdistyksellä on sitä samaa sakkia, teitä ei kukaan arvosta, pihtarit! Jäätte aina toiseksi sille kuka antaa ennemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti hyppään vällyjen väliin.

Harvinaista herkkua se on minullekin eikä tässä ole aikaa enää kuukausikaupalla kytätä...

Vierailija
4/12 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin tarkka...

Mutta nyt huomaan nelikymppisenä että olen harkitsevampi.

Eikä tässä nyt ole treffailtukaan aikoihin. Viiden vuoden suhde juuri päättymässä eikä miehet vois vähempää kiinnostaa.

Vierailija
6/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaan miehen juomaravintolassa niin kyllä sieltä sitten suoraan sänkyyn tulee ensi tapaamisella mentyä. Mutta jos on joku nettideitin tapaaminen kahvilassa niin aika epätodennäköistä on että homma niin äkkiä etenisi, vaikka ei mulla mitään sitä vastaan ole vaikka niin kävisikin.

Vierailija
7/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan rakastunut mun mieheen, MUTTA sänkyhommat ei toimi. Kaikki keinot on kyllä käytetty. En mä enää luovu hänestä millään hinnalla, mutta jos olis suoraan hypännyt sänkyyn ja huomannut, ettei sillä saralla toimi, olisi voinut löytää jonkun kanssa toimii....

Vierailija
8/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toimi? Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa? Meinaan että ehkä kirvestä ei kannata heittää heti kaivoon jos saisit miehesi tekemään sängyssä niitä juttuja joista pidät.

Vierailija
9/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimmeyhdessä 4kk:n kuluttua ja ostimmeheti talonkin.Vuoden kohdalla oli eka yhteinen lapsi.

Vierailija
10/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaitiin 5-6 kertaa ennen kuin mentiin sänkyyn.

ja ihan hyvä niin :)

Vierailija
11/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihmeen "perussääntö" se on ettei sänkyyn saisi ekoilla treffeillä mennä? Onhan sinkku(äideilläkin) tarpeet ;)

Eli jos mies tuntuu mukavalta, ilta on mukava ja etenee omalla painollaan, voin harrastaa myös seksiä. Kyllä sen aina pian näkee että sanotaanko näkemiin vai voisko sitä sitten yhteiseen petiinkin päätyä.

On väärin kuvitella tilanteen olevan aina niin että naiset antaa ja miehet ottaa. Kyllä se voi olla toisinkinpäin :D

Vierailija
12/12 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sänkyyn. Enemmän on niitä kertoja kun toivoo ettei enää ikinä tapaa uudelleen sitä tyyppiä, kuin niitä kertoja että haluaisi sen kanssa sänkyyn mennä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä