Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpikohan tulee

Vierailija
30.12.2011 |

Eilen oli ultra enkä uskaltanut/halunnutkaan kysyä sukupuolta, silti vähän mietityttää. Eka oli kaksosraskaus. Ei yhtään huonoa oloa, ei hajut haitannu, ei närästystä, vahva linea negra, hyvä onnellinen olo melkein koko ajan,kovaa väsymystä vain alussa, silloin myös hurjat mielialan vaihtelut.

Nyt siis odotan yhtä ja melkein kaikki päin vastoin mielikin matalalla, väsyttää aina vaan. Hedelmät maistuu hyvin. nyt rv 21. Av-raati kertokaapa mielipiteenne

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 4 raskautta joissa kaikissa pitkään ja paljon pahoinvointia, kaksi kumpaakin sukupuolta.

Vierailija
2/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpia kaksoset on, ovat siis samaa sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpia esikoiset ovat, mä luulen et poikia. Miten voinut olla noin helppo kaksostraskaus

Vierailija
4/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia joka aamu tunnustelin oloani ja ihmettelin vaan kun ei se koskaan alkanut. muitten kuulemieni kaksosodottajien olot olleet ihan muuta. S>iksi kyllä tuntuu oudolta kun nyt pitäis olla helppoa

Vierailija
5/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syke vauvalla oli viimeks 154.

Vierailija
6/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syke vauvalla oli viimeks 154.

Vierailija
7/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noilla veikkaisin, että ekat oli poikia ja tuleva tyttö.

Vierailija
8/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisi raskauteen perehtyneiden aikuisten naisten tietävän, ettei vauvan sukupuoli vaikuta pahoinvointiin tai muihinkaan raskausoireisiin.

Vierailija
9/18 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa mikä vaikuttaa?

Mulla neljä lasta,kaksi tyttöä ja kaksi poikaa ja ovat olleet eri sukupuolilla erilaisia raskauksia.

Mikä siis vaikuttaa? ikä? mulla eka ja kolmas tyttöjä,ikäeroa 10v. Pojilla 6vuotta.

Itse en keksi muuta kun, että tulevan lapsen sukupuoli vaikuttaa raskauteen, mutta korjaa virheeni,kiitos :)

Vierailija
10/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ihmeissäni miten nyt voi yhden odotus olla näin paljon raskaampi, toki ikääkin on enemmän, mutta ei kai se voi kaikkiin oireisiin vaikuttaa. Eikä neuvolassakaan oikein saa ymmärrystä, kun eihän tän nyt pitäis olla enää yhtään rankkaa. oikein tuli taas mieleen miten olin pilvissä kaksosten ultran jälkeen ja koko ajan hyvällä tuulella nyt ihan toista.

Vierailija
11/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän arvauksia ennen kuin kerron. Mutta aika pian jos muutamankin arvauksen saan.

Vierailija
12/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään muulla kaksosten äidillä tai jollain joka sellaisen tuntee kokemusta, että yksösraskaus olisi ollut vaikeampi.

Vierailija
13/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksoset poikia ja kuopus tulee olemaan tyttö. Onko ikäero miten iso?

Vierailija
14/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksösraskaudessa oli kamala iskiasvaiva ja ennenaikaisia supistuksia, mutta vain ihan pikkuisen pahoinvointia, poika tuli. Kaksosraskaudessa olin väsyneempi ja oli kunnollinen pahoinvointi, mutta yleisesti ottaen olin onnellinen ja hyvinvoiva eikä se kamala iskias vaivannut ollenkaan. Supistuksia oli saman verran kuin yksösraskaudessa. Oli tyttö- ja poikasikiöt silloin.

En mene veikkaamaan sun lasten sukupuolta, kun ei noista oireista oikeasti voi mitään päätellä!

Vierailija
15/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä aikalailla eroa vai mitä.

Vierailija
16/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kieltämättä tuntuu et voi ollakin jonkun sortin outolainen. Vai onkohan tämä epeli nyt vaan tappelukaverin puutteessa ja kiusaa äitiään, kaksoset kai tappeli keskenään siellä mahassa ja voin siis kertoa että ovat poikia.

Vierailija
17/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä kolmas raskaus on kaksosraskaus. Pahoinvointia ja väsymystä oli ekoina kuukausina paljon, mutta raskautena tämä on ollut huolettomin ja tietyllä tapaa vaivattomin. Kahdessa ekassa raskaudessa oli kaikenlaisia huolia. Olo on nyt tietysti loppusuoralla tukala ja tuskastunut.

Vierailija
18/18 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä siis kaksi ekaa samaa sukupuolta, nyt pitäis olla molempia sortteja tulossa. Mun kaksi ekaa raskautta erosivat toisistaan huimasti, ja lapset silti samaa sukupuolta. Ja tämä kolmas raskaus menee taas erilailla. Eipä ne oireet mitään kerro...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi