Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kaunis, nätihkö vai ruma?ev.

Vierailija
30.12.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä klassisen kaunis, mutta en rumakaan. Minulla on kuitenkin viisas katse, lämmin sydän ja aito, kaunis hymy.

Vierailija
2/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupungilla kulkiessani erä täysin vesiselvä nuori mies jäi tuijottamaan minua kadun toiselta puolelta, tuli luokseni, sanoi minulle "Olet kaunis" ja jatkoi matkaa. Se oli vähän häkellyttävää, mutta toki lämmitti sydäntäni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätihköksi ei voi sanoa, en ole yhtään "nätti", paremminkin voimakaspiirteinen, siispä varmaankin rumahko.

Vierailija
4/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan niin ruma että ihmiset hätkähtäisivät nähdessään. Asteikolla nollasta kymppiin ehkä 3.

Vierailija
5/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä rumaksi ainakaan. Nätihkö ei myöskään ole totta. Olen kai persoonallisen näköinen kasvoiltani. Isot silmät, mutta myös iso nenä, huulet kivan muotoiset, mutta voisivat olla paksummat. Hampaat ihan ok, voisivat toki olla valkoisemmat. :)

Kyllä miehet vieläkin katsovat, vaikka olen 50 v.

Vierailija
6/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kaunis ole ollut laihanakaan. Kaipa sitä on vaan tavallisen näköinen, kun ei ole mitään erikoista.. Pienehköt silmät, nenä ja suu, huulet aika hyvät, paksut hiukset.

Vierailija
7/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

av.lla on vähintäänkin kauniita...

hih hih, pääsinpäs sanomaan. Mutta mutta, itse olen nätihkö. Monet sanovat kauniiksi, mutta itse en pidä itseäni kauniina. Mulla on aika jyrkät kasvonpiirteet. Kroppa minulla on kyllä loistava, ainakin vaatteet päällä. ;)

Vierailija
8/8 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis,hoikka treenattu kroppani on saanut paljon kehuja muilta. Ihmettelevät miten kuuden pienen lapsen 40v äidillä kroppa on pysynyt niin timminä.

Olen aina haaveillut pääseväni kasvokirurgille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän