Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äijä saatana ollu viikon lomalla eikä oo kotona tehny muuta ku maannu!!!!! Koska mä

Vierailija
30.12.2011 |

saisin sellasen loman?

Ottaa niin paljon päähän!!!!!! Lupas tehdä vaikka mitä pikku hommia mitä ois tarvinu tehdä jo pitkän aikaa (kyse siis nyt ns miesten hommista joita mä en osaa tehdä, muutenhan ne ois tehty jo.)

No se vaan nukkuu pävät ja valvoo yöt eikä kotona tapahdu yhtään mitään.

Kumma juttu jos mä oon lomalla niin kotona on aina siistiä eikä miehen tarvii miettia ikinä et mitä ruokaa laittas ja mitä kaupasta tarvitaan yms... mutta kun se on lomalla niin mulla on kahta kauheemmin kotihommia =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mies on ehkä tänään samaa mieltä minusta. Luin ton kirjan loppuun ja nousin oikeasti ihan just ylös :D

Enkä aio mennä hakeen sitä pakettia postista jota pyysi. En viitti. Teen jotain kivempaa... pesen vaikka pyykkiä

Vierailija
2/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaiseen tilanteeseen ajaudutaan? Olet halunnut pitää ukkoa "hyvänä" ja palvellut...nyt se ei sitten kykene enää mihinkään kun on tottunut siihen että kyllä emäntä hoitaa. Voi itku!

En ole ap, mutta minulla myös miehenä saamaton vätys. Tässä ohjeet vätyksen hankkimiseen:

Muuta yhteen miehen (pojan...) kanssa, joka ei ole hetkeäkään asunut omillaan. Vanhempien luona hänellä ei ollut juuri vastuuta ja velvollisuuksia, äiti siivosi jopa hänen huoneensa. Alusta asti hän on jotenkin olettanut, että minä hoidan kaiken kun äitikin hoiti. Ja mikä pahempaa, se ei ole pelkkää välinpitämättömyyttä, vaan sitä, ettei hän oikeasti OSAA! siis on paljon kotihommia, joita miehelle ei tule mieleenkään tehdä kun ei ole ikinä tehnyt.!

Aluksi sitten sovittiin, että on tietyt miehen kotityöt, mutta ei nekään sitten oikein hoitunut ja lopulta oon alkanut tehdä niitä sitten itse. Joo, tiedän, oon luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte tähän... mun mies AINA yövuorossa, ollut jo lähes 10v. Rytmi muotoutunut sellaiseksi, että nukkuu päivät, eikä esim. illalla ennen töihinmenoa ollenkaan. Kun sitten on arkivapaa tai vaikka pidempi lomakin, on tuota rytmiä todella vaikea yhtäkkiä muuttaa normaaliksi. Joten miten reagoisitte tähän, eipä oikein nalkuttaakaan voi, kun toinen käy töissä.

Vierailija
4/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en tuollaista katsele, mutta itsehän minä liittoni hoidan. Pitäisikö sinun ihan itse hoitaa asia vai soitatko 020202 ja kysyt apua, koetahan päättää.

Vierailija
5/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en kattelis tuollaista ukkoa. Jos haluat jatkaa marttyyrin tiellä, niin siitä vaan. Jos et niin sanelepa ukolle omat ehtosi ja jos ei käy niin heitä pihalle. Tuota rutinaa voi jatkaa maailman tappiin, eikä se mitään auta. Niin kauan kun palvelu pelaa niin noi piloille passatut idiootit kyllä siinä sohvalla makaavat. Jos hän on oikeesti vain väsy, niin on hyvä levätät- rentoudu säkin.

Vierailija
6/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisko ne numerotiedustelussa sanoo et mihin tässä tilanteessa kannattasi soittaa? jonnekin aviomiespalveluun varmaan.

Tää on vaan niin toivotonta kun en jaksais miehen kanssa tapella koska se ei kuitenkaan tee yhtään mitään. Mä en vaan jaksa!

ap

Vierailija
7/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sairas, pitää pystyä töihin. Meillä koti, lapset ja perhe ovat yhteinen työmaa, sen molemmat tietää.

Joskus tuntuu ettei saa itsekään mitään tehtyä, tuntuu että on liikaa töitä eikä tiedä mistä aloittaa. Silloin on paras tehdä lista asioista odottaa tekijäänsä. Ihan kaikki "typerätkin" asiat. Mitä jos tekisitte tuollaisen listan yhdessä?

Vierailija
8/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan niin pahalta erota tollasen takia kun mies ei kuitenkaan juo eikä oo väkivaltainen ei petä eikä ole ilkeä tms... saamaton vaan

ap

Vierailija
10/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki mitä olen ajatellut jäivät tekemättä.ruokaa sentään oon välillä vääntänyt.

Mutta ihan paska syksy töissä takana, nyt relaan.

Ei ole onneksi ukko valittamassa, kun ei asuta yhdessä:)

Mutta kannattaa ottaa puheeksi ja kertoa, mitkä odotuksesi yhteisen loman suhteen ovat. Ehkä seuraavan kerran lähdette jonnekin täysihoitoon, missä kummankaan ei tarvitse uhrautua.

Vierailija
11/11 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet halunnut pitää ukkoa "hyvänä" ja palvellut...nyt se ei sitten kykene enää mihinkään kun on tottunut siihen että kyllä emäntä hoitaa. Voi itku!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän