Mitä mieltä Häkkitiikeristä ja Enkelistä?
Oletteko lukeneet blogia? Aika hurja tarina, mutta mielenkiintoinen. Itsestäni kyllä tuntuu, että suurin piirtein kaikki vangithan, ja varsinkin latinot, lurittelevat lemmenlauluja. Mutta toki toivoisin, ettei Enkeli joudu pettymään.
Kommentit (10)
kun on laittanut blonginsa vain kutsuttujen luettavaksi..
ja ajattelin sen jälkeen että nyt ymmärrän miltä tuntuu tulla narsistin pyörittämäksi. Sen kirjeen jäljiltä jäi sellainen hengästyneen innostunut fiilis, niinkuin että tuo on elämä suurempaa, upeaa... Voin kuvitella miltä varsinaiseta vastaanottajasta tuntuu. Noinhan ne narsistien uhrit aina kertoo että aluksi kaikki on niin upeaa. Ja että narsisitista eroamisessa on se ongelma kun sen jäljiltä mikään ei tunnu miltään. Siitä mahtavan hyvästä ei haluaisi luopua vaikka mies on täysi sika.
Toi "kihlaus" tapahtuu täysin kirjoittelijoiden mielikuvituksessa, se ei ole todellisuuden hippustakaan nähnyt. Se Valkoinen Enkeli (!!) on niinkuin jokin viktoriaaninen neito kirjeineen. Realismi samaa luokkaa.
joita sitten blogissa ylistettiin suurena taiteena.
Mun mieltä ei lämmittäisi kliseiset sellitatuoinnit, joissa kuvataan mm. verta tippuvia ruusuja. Ei siis mitään omaperäistä.
Vaikutti feikiltä. Joku keksinyt, että saa lukijoita.
Pitäsköhän itse keksiä vastaavaa... Suhde avaruusolennon kanssa?
kyllähän se hymyilyttää - ja toisaalta säälittää. Miehen kirjeet ja jutut ovat juuri sellaisia, mitä nuo eristyksisssä olevat vangit rustaavat: heillä on siihen aikaa ja mielenkiintoa. Koen suoranaista myötähäpeää miehen kirjoitusten otteita lukiessani: juuri tuollaisia ne latinot kirjoittavat, ilman sen kummemipa tunteita (olen asunut meksikossa opiskeluaikoina) - jos tavallinën meksikolainen pystyy moisia kirjoittamaan vasemmalla kädellä niin tottakai vielä paremmin pystyy vankilassa istuva :) Todella toivon, ettei tämä suomalainen nainen lähetä sinne rahaa...
Ja toisaalta ihmettelen: tämä suomalainen nainen vaikuttaa ihan järkevältä kirjoitustensa perusteella - miksi fiksu suomalainen hairahtuu moiseen juttuun? Selittää selityksien perään tilannetta ja miehen asioita. Mies kirjoittaa aikansa kuluksi höpölöpöä ja analyysia ja kaikki uppoaa. "Tunnettu" on alle puoli vuotta ja silti on pienet latinodraamat mustasukkaisuuden osalta käyty läpi - silti naisella ei ole kuin miehen sana, ettei muita naisia ole, MIehellähän on aikaa kirjoittaa päivittäin usealle naiselle sivukauoalla soopaa...
Toivon tosiaan että tuo naijen tajuaa realiteetit ajoissa. Suorastaan hupaisaa olivat nämä ajatukset, että muuttaa jenkkeihin ennen miehen vapautumista ja miten mies on nyt muuttunut. Vahvasti jenkeissä kiinni oleva, täysin eristyksiin laitettu murhaaja on tietty ihan ihana kun se kirjoittaa, että olen ainoain.. Huoh.
ei ne eristyksiin turhan takia laita... edes jenkeissä...
Mitä muita naisia siellä voi olla?.Lääkäri ja terkkari?
Mitä muita naisia siellä voi olla?.Lääkäri ja terkkari?
ehkä jopa samaan tyyliin kuin tälle suomalaiselle - aikaa kun on :)
Olen lukenut koko blogin lävitse, ja mua alkoi häiritä esim. se, että mielestäni Enkeli kertoo jossakin vaiheessa, että Tiikeri on lapseton, ja jossakin toisessa yhteydessä taas mainitaan lapset? Vai eivätkö Tiikerin entisen vaimon lapset olekaan Tiikerin lapsia?
Sitten vielä se, että miten Enkeli oikein kuvittelee, että tällaisen yli 10 vuotta ERISTYKSISSÄ olleen miehen kanssa rakennetaan yhteinen parisuhde ja perhe-elämä. Voi hyvänen aika, mitä hän oikein kuvittelee! Heillä kahdella on NIIN erilaiset elämät kuin olla ja voi. Sitä paitsi Häkkitiikerin sukua taitaa olla vankilassa myös. Rikollinen suku. Ei tiedä sekään hyvää. Ei taita Enkeli ymmärtää, mihin on sotkeutumassa...
Ja mikä ihmeen kiire kihloihin ja avioliittoon? Ihmisen kanssa, jota ei ole vielä edes tavannut??
Alan epäillä, että koko juttu on keksitty!
aika monesti jo pussiin. Esim. siitä että miten kirjeenvaihto on alkanut ja uskon että lähettää rahaa koska miten muuten Häkkitiikeri voisi kirjoittaa noin usein hänelle. Kertoi jossain vaiheessa ettei vanki saa montaa postimerkkiä! No hyvin kirjoiteetu satu kuitenkin!