Mikä tai mitä on placebo? Tiedätkö=))
Kommentit (11)
No ei tartte ees olla lääketiede-ihminen, tottakai tiiän. Hassua jos joku ei tiiä.
Plus se on viel bändi :)
No ei tartte ees olla lääketiede-ihminen, tottakai tiiän. Hassua jos joku ei tiiä. Plus se on viel bändi :)
Siis hakiko ap tosiaan kyseistä bändiä?
Sama ku mä heittäisin kysymyksen että "Tiedätkö mikä on yö?", ja oikea vastaus ei ole vuorokaudenaika vaan bändi...?
Olen tippunut kärryiltä :)
Sama ku mä heittäisin kysymyksen että "Tiedätkö mikä on yö?", ja oikea vastaus ei ole vuorokaudenaika vaan bändi...?
Olen tippunut kärryiltä :)
Kysymys on erittäinkin harhaanjohtava, etenkin kun placebo kirjoitettiin pienellä, eli väärin jos bändiä haettiin.
Bändi on siis auttamatta vastauksena väärä.
Olen tippunut kärryiltä :)Kysymys on erittäinkin harhaanjohtava, etenkin kun placebo kirjoitettiin pienellä, eli väärin jos bändiä haettiin.
Tota pientä kirjainta mäkin ihmettelin jos nimenomaan yhtyettä haetaan...
Kysymys on erittäinkin harhaanjohtava, etenkin kun placebo kirjoitettiin pienellä, eli väärin jos bändiä haettiin.
Plasebo on annetulla virheellisellä tiedolla toteutettu tarkoituksellinen harhautus. Kaiken kaikkiaan vastaus on siis oikein.
t. lääketieteen opiskelija :)