Jos miehelläsi on arkivapaa, tekeekö hän kotitöitä tai katsooko lapsia?
Meillä lapset laitetaan silloinkin hoitoon, eikä mies käy kaupassa, eikä tee kotitöitä.
Jos on pyykkejä kuivumassa tai astiat laittamatta koneeseen, ne on vielä siinä kun tulen töistä kotiin. Lapsia ei suostu katsomaan, koska sitten ei enää olisi vapaapäivä.
Kun mulla on vapaapäivä, siivoan ja laitan kotia, käyn kaupassa, hoidan lapset jne. Saan tosi paljon aikaan.
Mies ei saa aikaan kuin sotkua. Ei laita rikkaa ristiin, koska hänellähän on se VAPAApäivä.
Miten teillä muilla?
Kommentit (4)
no huh. Meillä mies tosiaan hoitaa kotia ja lapsia ihan vapaallakin. Siis yhdessä lapset tehty ja koti yhteinen, tuntuisi oúdolta, että kaikki kasaantuu yhdelle.
Mies hoitaa kauppa-asiat yleensä aina ja tekee ruokaa jos olen töissä. Pesee pyykit yms.
Uskomatonta, että tuollaisia miehiä mitä ap:lla on vielä löytyy =0. Ihanaa, että anoppi kasvattanut pojastaan miehen eikä mitään nysvää.
Meilläkin pojat saa kasvatuksen, että kotityöt kuuluu kaikille. Sanoin pijille ettei kukaan nainen huoli miestä joka ei ruokaa tee eikä kotitöitä.
miehen kanssa kotona. Saattaa viedä ekaluokkalaisen autolla kouluun tai hakea.
Siivoaa, jos on erikseen sovittu, esim. vieraita tulossa.
Kaupassa käy, jos on sovittu. Muuten mennään yhdessä illalla (jos on kauppapäivä).
Tyhjentää astianpesukoneen aamulla. Ruoan yleensä tekee sinä päivänä.
Ei valittamista. Ei van laiskottele. Enhän minäkään, jos hän on viikonloppuisn töissä.
Tai tehdään yhdessä. Itse olen lasten kanssa kotona, mies vuorotöissä.
Kun mies on vapaalla, kotia ja lapsia hoidetaan yhdessä, tai virkeämpi hoitaa ja toinen ottaa päikkärit, kumpikin tarpeen mukaan.
Molemmilla on joitain omia menoja ja harrastuksia ilman lapsia, muuten hoidetaan hommat kimpassa.
En jaksa enää. Ero tulee pian.