Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opeja linjoilla

Vierailija
29.12.2011 |

hirvittää jo etukäteen ensi lukukausi. Mulla se on pakattu ihan täyteen opetusta ja kaikkea mahdollista muuta. Ja opiskelijat ovat usein aika haastaviakin ja heillä on runsaasti vaikeuksia olla hiljaa tunnilla ja keskittyä. Ja sitten mulla on omista lapsista toinen sellainen joka tarvitsee ihan älyttömästi tukea koulutyöhön ja pitäisi hänen kouluun panostaa paljon ja olla monien hänen opettajiensa kanssa yhteistyössä jotta asiat sujuisi... voimien riittävyys pelottaa...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa ihan ajatuskin - siis sinun puolestasi!

Koulun ei missään nimessä pitäisi saada hallita koko elämää!

T. toinen ope

Vierailija
2/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täynnä on minunkin lukukausi 4. jakson loppuun saakka. Paljon opetusta, tentit, yo-kokeet, yo-valvonnat jne. Sitten on mukavan leppoisaa vaikka 4 kurssia 5. jaksossa opetankin.

Ei ole omia lapsia ja opiskelijat meidän lukiossa on ihania, ei ole työrauhaongelmia.

Tykkään työstäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan tulee nyt liikaa (meillä lisättiin opettajien töitä aika tavalla) ja opetan ammatillisella puolella joten esim keskittymisvaikeuksia on ihan hirveesti vaikka mukavia ovatkin (ja kovaäänisiä). Sit olen ollut pitkään joten monet projektit ja jutut tulee omalle vastuulle jos kavereina on uusia opettajia.. Jaksaisin ihan hyvin ellei mun illatkin olisi koulua...mutta samalla on ihan selvää että pakkohan sitä omaa lasta on yrittää tukea niin paljon kuin jaksaa että pääsisi jotenkin jaloilleen... Mutta aikansa kutakin!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan