Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on pakko saada monta kymmentä kiloa pois ennen kesäkuun alkua. Olisko nutraaminen paras

Vierailija
29.12.2011 |

vai mitä suosittelette?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiku ennemmän

Vierailija
2/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta elämäntavat pitää muuttaa sen jälkeen pysyvästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne kilot todennäköisesti myös pysyykin poissa mitkä tiputat. Ruokavalio vain tarkempaan syyniin ja liikuntaa lisää.

Vierailija
4/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 1200 tai yli niin laihdun nopeammin.Testattu on.Lieneekö mulla omituinen aineenvaihdunta. Samoin liikunta nostaa kiloja. Noin 1200 kaloria niin paino putoaa ihan ilman liikkumista.

Vierailija
5/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai mitä suosittelette?

Alat syömään terveellisesti, aamupala, kevyet lounas ja päivällinen (esim. kasviksia paljon ja vähän kanaa) ja pieni iltapala (leipäpala ja joku kevytjogurtti). Sitten muistat liikkua joka päivä vähintään kaksi tuntia, alussa riittää reipas kävely. Ruoka-annokset siis puolitettava ja paljon lisättävä liikuntaa. Se on itsestä kiinni haluaako laihtua vai haluaako kokeilla jotain laihdutuspillereitä eikä tee mitään elämänmuutosta, jolloin läskit tulevat nopeasti takaisin. Tarkkailkaa hyvät ihmiset painoanne, ennenkuin on liian myöhäistä. Kun alusta asti pitää painonsa ihannepainossa, tarkkailemalla väh. 2 krt viikossa painoaan eikä päästä itseään plössähtämään,niin pääsee paljon helpommalla.

Vierailija
6/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseen fitfarmin fat go fat:iin. Alkaa taas tammikuun puolivälissä, mutta ilmoittautua voi jo nyt. Se toimii. Samalla saat treeniohjelman. Jutan ohjelma alkaa LIV-kanavalla tammikuun 11. päivä. Siinä on varmaan myös hyviä vinkkejä ja samalla motivoi. Itse olen pudottanut Jutan neuvoilla 15kg.

Vierailija
7/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa, proteiinia, vähän hiilaria. Kasviksia puoli kiloa päivässä. Siinä avain onnellisuuteen. Tarkista koomakulutuksesi ja syö kaloreita sen yli.

Terveisin: -20kg/12kk

Vierailija
8/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseen fitfarmin fat go fat:iin. Alkaa taas tammikuun puolivälissä, mutta ilmoittautua voi jo nyt. Se toimii. Samalla saat treeniohjelman. Jutan ohjelma alkaa LIV-kanavalla tammikuun 11. päivä. Siinä on varmaan myös hyviä vinkkejä ja samalla motivoi. Itse olen pudottanut Jutan neuvoilla 15kg.

Minä olen laihtunut tuolla samaiset 15kg (75kg -> 60kg). Aikaa meni runsas 6kk mutta olin tuossa välissä kahdella matkalla jolla tuli takapakkia.

Nutrilettia et millään jaksa tarpeeksi pitkään, jotta paino oikeasti lähtee pois eikä tule heti takaisin. Tuossa Jutan dieetissä saa syödä todella paljon (siis todella!) mutta ruoan laatu on niin hyvä että silti laihtuu.

Vierailija
9/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut tuolla samaiset 15kg (75kg -> 60kg). Aikaa meni runsas 6kk mutta olin tuossa välissä kahdella matkalla jolla tuli takapakkia.

Nutrilettia et millään jaksa tarpeeksi pitkään, jotta paino oikeasti lähtee pois eikä tule heti takaisin. Tuossa Jutan dieetissä saa syödä todella paljon (siis todella!) mutta ruoan laatu on niin hyvä että silti laihtuu.

Vierailija
10/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne kilot todennäköisesti myös pysyykin poissa mitkä tiputat. Ruokavalio vain tarkempaan syyniin ja liikuntaa lisää.

normaali ruokavalio, liikuntaa vaan enemmän. Ei mitää dietttejä tai poppaskonsteja!

Vierailija
11/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nutrauksesta voit saada hyvän, nopean tiputuksen alkuun, varsinkin jos ylipainoa on merkittävästi. Eli mee sillä vaikka kuukausi ja sen jälkeen voit osan aterioista korvata pirtelöillä ym :)

Vierailija
12/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin vannoa, että sekin on raskasta, sillä yhden rasvakilon poistaminen vaatii yli 7000kcal vajetta/kulutusta.

Laske kalorit. Liiku enemmän. Vältä rasvoja, karkkeja, roskaruokaa.

Vierailija
13/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kilot lähtee eikä kestä montaa kuukautta!

Vierailija
14/14 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme