Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö yövieraista? Yövytkö itse mielelläsi kylässä?

Vierailija
29.12.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin vieraista en pidä yöllä enkä päivällä.

Itse olen jo sen iän ohittanut, että tykkäisin nukkua jonkun nurkissa lattialla vieraspatjalla. Jos saan nukkua kunnon sängyssä vierashuoneessa omassa rauhassa, yökyläily sopii minullekin ja tykkään siitä, mutta ei kiitos mitään kimppanukkumista omien ja vieraiden lasten kanssa jollain tilapäispedillä!

Omassa talossamme on kaksikin isoa huonetta mahdollisten vieraiden käyttöön, mutta useimmat tuttavani asuvat niin ahtaasti, etten voisi kuvitellakaan tunkevani heille yöksi.

Vierailija
2/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövieraat teettävät ylimääräistä työtä ja häiritsevät kodin rutiineja ja rauhaa. Kylään en jää koskaan yöksi, sillä nukun huonosti vieraassa paikassa ja varsinkin epämukavassa sängyssä. Oma Hästens-vuode on paras paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökylään. Itse yökyläilemme myös. Ei ongelmaa.

Vierailija
4/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökyläilyä,mutta kotiini en ketään ottaisi tilan puutten vuoksi.

Vierailija
5/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan eivät ole yhtä yötä kauempaa.

En tykkää itse olla yökylässä.

Vierailija
6/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään itse mielelläni yövieraile

Vierailija
7/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökyläilyä,mutta kotiini en ketään ottaisi tilan puutten vuoksi.

ettei edes yhtä ylimääräistä huonetta ole vaan joka paikka tungettu täyteen tavaraa eikä edes kaikille lapsille ole omaa huonetta!

Vierailija
8/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten vaan vailla suhteellisuudentajua?

Vierailija
9/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee välillä vieraita 2-3 viikoksikin. ASutaan ulkomailla. Ja kauemminkin pitäisin.

Tykkään yökyläillä, eikä siskonpeti lattialla haittaa yhtään:)

Vierailija
11/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai koko juttu suhteellisuudentajuun?

Vierailija
12/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin halua kumpaakaan kovin usein, mutta silloin tällöin piristävää. Meillä tilannetta kumpaankin suuntaan hankaloittaa isohko perhe ja vielä sekin, että oma kotimme ei ole kovin suuri, ylimääräistä tilaa vähän. Kyläilyintoisimpia ovat tutuistamme ne joilla on iso perhe. Sinkkututtumme taas eivät yökyläile juurikaan.

Vierailija
13/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlästä molemmin puolin.

Vierailija
14/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi jouluna. Koko perheellä mennään yökylään vuoden vaihteessa. En nyt isommin ilosta hihku, mut vaihteluahan se on. Riippuu paljon kuka kyläilee tai missä kyläillään.

Vierailija
15/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on varattu koko kerros omaan käyttöönsä, jossa on oma vessa ja kylpyhuonekin.

On ihanaa aina laittaa suurelle porukalle kunnon aamiainen valmiiksi kun itse aina herään tosi aikaisin vaikka oltaisiin valvottu viiteen.

Mutta todella harvassa paikassa tykkään itse kyläillä yön yli. En tykkää nukkua ystävieni lattioilla (kylmä ja pölyistä), tunnen olevani tosi monessa paikassa jossain vaiheessa vähän tiellä. Joissakin paikoissa kutsutaan kerralla valtava porukka ihmisiä jotka eivät kaikki tunne toisiaan ja sitten nukutaan puolituntemattomien kanssa siskonpedeillä tai kuunnellaan aamu kahdeksaan saakka toisten juhlintaa. Ei ole mun juttuni enää sellainen festarielämä.

Vierailija
16/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 yötä.

Tai pojan tyttöystävä.

Itse en halua olla toisilla yötä, oma sänky paras, kakkosena hotellinsänky.

Vierailija
17/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pitää ihmetellä, niin ei kyllä ole kamalasti tietoa maailmasta :O

tai koko juttu suhteellisuudentajuun?

Vierailija
18/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on meillä kuin kotonaan. Auttaa ruuanlaitossa ja lähteissään vie lakanansa pesukoneeseen. Eli on hyvin tervetullut meille.

Anoppi taas passauttaa itseään taukoamatta ja teettää hirmuisesti ylimääräistä työtä. Onneksi nykyään asutaan niin lähekkäin, ettei ole tarvetta yökyläillä, viikko riitti tälle elämälle.

Itse en kovin mielelläni nuku vierailla. Tai oikeastaan en mielelläni herää vieraassa kodissa. Kroonisen sairauteni takia aamuni ovat hieman haastavia, joten herään mielummin kotona tai hotellissa.

Vierailija
19/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole ärsyttävämpää kuin hoppuilla kylästä pois kun tulee lasten uniaika. Mukavampi vain laittaa lapset unille ja jatkaa seurustelua. Aamulla voidaan syödä rauhassa ja lähteä kohti kotia. ei haittaa lattialla nukkuminen tai eriaikaan heräilevät vieraat. ahdas asunto hieman hankaloittaa.

Vierailija
20/26 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä on yövieraita. Meillä on useampi lapsi, joten me ei monen luo mahduta kylään, yleensä varataan suosiolla hotellihuoneet. Mutta meille mahtuu vieraita ja useamminkin saisi käydä. Huomennakin on uudenvuoden viettoon tulossa sukulaisperhe lapsineen, omat lapsetkin jo odottaa innolla yövieraita.