Että mulla menee hermo kaverin kanssa!!!
Tää nainen on niin vastarannankiiski ja negatiivisuuden huipentuma ettei mitään rajaa.
Vastustaa KAIKKEA ja kommentoi ihmisten iloisiin statuspäivityksiin facebookissa todella ilkeästi ja negatiivisesti, tyyliin kun kaverini kirjoitti vähentäneensä hiilihydraattien syömistä ja laihtuneensa viikossa 2 kg, tämä ämmä kommentoi "MURHAAJA KUSIPÄÄ, lisää vaan lihansyöntiä ja edistä viattomien murhaamista, aiheuta itsellesi syöpä, ansaitset sen!" Siis täh, tää kaveri vain kertoi VÄHENTÄNEENSÄ hiilihydraatteja, ei syövänsä enemmän lihaa..
Ikinä tämä nainen ei voi olla iloinen kenenkään puolesta. Jos matkustat, tuhoat ilmastoa ja edesautat kasvihuoneilmiötä. Jos et ole kasvissyöjä, olet murhaaja. En tiedä vielä yhtäkään asiaa josta tämä ihminen olisi samaa mieltä valtaväestön kanssa. Joo, toki voi olla erimieltä asioista mutta miksi aikuisen, 30-vuotiaan naisen pitää olla niin helvetin ilkeä ja ehdoton?? On yrittänyt saada lasta jo pari vuotta, mutta ei näytä onnistuvan. Päivittää profiiliinsa jatkuvasti kuinka taas tuli menkat, ei ole raskaana jne. Toisaalta juo 2-3 kertaa viikossa itsensä humalaan, vetää röökiä, on ylipainoinen.. Voisiko noilla olla yhteys asiaan. Kuulemma ei voi olla.
Jollei syö pelkkää luomua on itsekäs paska.
Jos käyttää esim. CityDealin palveluita, sortaa yrittäjiä.
Jos kuuntelee suomalaista musiikkia, on juntti.
Jos ostaa lapselleen leluja, osallistuu kulutushysteriaan ja edesauttaa maailman tuhoamista.
Jos on työssä josta tienaa hyvin, on kapitalisti ja juoksee rahan perässä.
Jos ostaa kalliita vaatteita on pinnallinen, mutta jos ostaa halpoja vaatteita, tuhoaa luontoa.
Autoilu on luonnollisesti täysin kiellettyä eikä sallittua missään olosuhteissa.
Nainen jakelee kasvatusvinkkejä, vaikka on lapseton ja vinkit ovat aivan järjettömiä.
Pahinta on ettei tämä ämmä on suvaitsemattomuuden huippu, näkee vain mustavalkoisesti oman totuutensa ja muut ovat aina väärässä.
Helkkari että ottaa aivoon tuo ämmä, tänä aamuna lähetti facebookissa viestin jossa kertoi miten mun pitäisi tehdä työni. On siis täysin eri alalla töissä kuin minä, eikä tiedä työstäni mitään. Kommentoi myös että hänen mielestään olen konservatiivinen paska kun en pidä naamalävistyksiä kauniina. Ei hyvää päivää.