Miten reagoit kun miehesi kertoo pettäneensä?
Kommentit (5)
Mitä tuossa sitten on enää reagoimista? Avasin oven ja menin siitä ulos, suljin oven.
Itkin ehkä kuukauden ja sitten menin naimisiin. Olen elänyt onnellisessa avioliitossa siitä asti.
Mietin, että heitänkö marttyyrivaihteen: "mä en ikinä voi elää sun kanssa enää..." vai sanonko "ei tuo mittään, kavereina voidaan erota..." Se oli mun suurin haave, että se tapahtuisi.:)
Nykyinen mies sanoo muuten samaa, että entisessä suhteessaan aina toivoi, että nainen löytäisi uuden.
Joskus näinkin, kun on oiken kyllästynyt toiseen ja toivoo ulospääsyä suhteesta. Aika moni itseaiassa on sanonut samaa, että toivoisi puolison pettävän tai löytävän toisen. Ei haittaisi pätkän vertaan.
Olin ihan sokissa kaksi päivää. Ei siis ensin tuntunut miltään. Sitten itkeskelin ja valvoin muutaman viikon. Sitten oli pakko ryhdistäytyä, koska mies ei käsittänyt, että rinnakkaissuhde olisi ollut mikään ongelma. Pakkasin kamat ja lapset ja muutin pois. Toipuminen vei vuoden.
Heitin äijän ulos. Seuraavana päivänä pakkasin sen kamat jätesäkkeihin ja löin autoon. Sanoin että hae tavarasi, samalla otin allekirjoituksen eropapereihin.
Nyt tästä aikaa reilu vuosi, kyllä on mukavaa kun ei tarvi ahdistua tuollaisen petollisen paskiaisen touhuista.
-"suhde vai seksiä",
-mies ei ymmärtänyt,
-kysyin "oliko vain kertapano vai muutakin",
-"oli kaksi panoa saman naisen kanssa ilman tunteita",
-kysyin "käyttikö kumia",
-käytti,
-kysyin aikooko jatkaa samaa sen naisen kanssa, -sanoi "ei".
Siinä oli se keskustelu ja normaalisti jatkettiin elämää.