Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nyt apuja mukavat mammat1 Miten kasvatan yh.na pojastani laadukkaan saaliin?

Vierailija
28.12.2011 |

Taustaa: olen pienituloinen, tulen kuitenkin saamaan vanhemmiltani ihan kohtalaisen (ennakko)perinnön. Vnahempani kuuluvat ylempään keskiluokkaan, minä työni perusteella duunareihin/alempaan keskiluokkaan. Koulutukseltani olen kuitenkin akateeminen. Tuon pienituloisen työn olen valinnut, koska nautin siitä suuresti ja saan käyttää siinä suuria lahjojani.

Lapsen isä on afrikkalainen. En kerro, että mistä maasta, mutta kristitty on. Ei polta, ei juo, ei hakkaa. Elättää itsensä työnteolla. On pojalleni tärkeä. Kunnioittaa minua äitinä.

Poikamme vaikuttaa ainakin yhtä lahjakkaalta akateemisilta taidoitaan kuin äitinsä eli minä: hoksaa asiat nopeasti, omaa laajan sanavaraston ikäisekseen jne. Jos merkit näyttävät oikein, niin tulee pärjäämään koulussa jos ei erinomaisesti niin ainakin kiitettävästi. On musikaalinen ja haluaa oppia soittamaan paria soitinta ja oppia tanssimaan.

Onko toivoa? Saada pojasta saalis?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yh-päiäv täällä nyt on taas menossa????

Vierailija
2/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus pienellä alkukirjaimella, huutomerkistä tuli ykkönen ja yh-lyhenteen jälkeen on vain piste, ei kaksoispistettä.

Taitaa olla turha haaveilla pojasta mitään, kun ei äitikään osaa kirjoittaa ilman lyöntivirheitä.

T: epätoivoinen ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä