Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdegallup: luonteenpiirteet!

Vierailija
28.12.2011 |

Kiinnostaisi tietää minkälaisia pariskuntia on olemassa..

Millainen luonne sinä olet omasta ja muiden mielestä?

Entä millainen kumppanisi?

Millaisista asioista riitelette?

Mikä suhteessanne on hyvää?

Mihin rakastuitte toisissanne ja mikä saa yhä kulkemaan yhdessä?

Jos vielä viitsitte mainita iät, yhdessäolovuodet ja sukupuolet niin olisi hauskempi lukea. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa lukea toisten parisuhteista.

Minä, 43 -vuotias erittäin itsevarma, optimistinen, aktiivinen, mielipiteissään varma, hyväntahtoinen mutta töksähtelevä - jopa pelottava nainen.

Puoliso, 37 -vuotias erakkoluonteinen pessimismiin ja masennukseen taipuvainen mutta fiksu ja huumorintajuinen, suorapuheinen mies.

On oltu yhdessä kolme vuotta, tunnettu sitä ennen useampi vuosi samassa kaveripiirissä. Mies oli aina minuun ihastunut mutta kesti kauan ennenkuin lämpenin, mikä häntä surettaa - hän uskoo että minä vielä joskus löydän sen elämäni suuren rakkauden (joka minä olen hänelle). Minä en usko että niin käy, olen hyvin ihastunut tähän outoon tyyppiin joka vain paranee mitä enemmän häneen tutustuu.

Mistä me riitelemme? Minun on vaikea joskus kestää miehen masennusta ja saamattomuutta. Miehen on joskus vaikea kestää minun raivokasta temperamenttiani. Saamme tästä aikaan aina saman riidan: "et anna minun olla sellainen kuin olen - annampas mutta sinunkin pitää sitten hyväksyä että reagoin sinuun sellaisena kuin olen!".

Vierailija
2/2 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen luonne sinä olet omasta ja muiden mielestä? 0 OMASTA MIELESTÄNI RAUHALLINEN, UJO, HASSU, HUOLEHTIVA. mUIDEN MIELESTÄ HERKKÄ, JOSKUS ÄKKIPIKAINEN, KUITENKIN RAUHALLINEN

Entä millainen kumppanisi? RAUHALLINEN,AVULIAS, RAKASTAVA, USKOLLINEN, HILJAINEN, ÄLYKÄS

Millaisista asioista riitelette? RAHASTA, VAPAA-AJANVIETTOTAVOISTA (LÄHINNÄ LOMA-AIKAAN), KOTIASKAREISTA

Mikä suhteessanne on hyvää? TASAISUUS, KUMPPANUUS, LUOTTAMUS, YSTÄVYYS, HUUMORI

Mihin rakastuitte toisissanne ja mikä saa yhä kulkemaan yhdessä? RAKASTUIMME KAI TOISTEMME SAMANKALTAISUUTEEN. JOKIN VAIN KLIKKASI JA MOLEMMAT VAIN TIESIVÄT ETTÄ NYT MENNÄÄN JA LUJAA ;O) SE LUJA YHTEENKUULUVUUS JA SITOUTUMINEN TOISIIMME SAA PYSYMÄÄN YHDESSÄ.

Jos vielä viitsitte mainita iät, yhdessäolovuodet ja sukupuolet niin olisi hauskempi lukea. :)

OLEN NAINEN JA NAIMISISSA MIEHEN KANSSA ;O) OLEN 31V JA MIES 32V. YHDESSÄ LÄHES 13V JOISTA ENSI KESÄNÄ 10V NAIMISISSA. ( 3 LASTA )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän